شکایت یک سرمایه‌گذار از جواد نوروزبیگی، تهیه‌ کننده سینما: پول‌های من را خرج ستاد انتخاباتی حسن روحانی کرده!

پیمان مندنی پور به موج گفت: «در سه فیلم «سراسرشب»، «مهمان صخره» و «جنتلمن» به پیشنهاد نوروزبیگی سرمایه گذاری کردم و برای این کار قراردادی منعقد شد که بر اساس آن مالکیت هر سه فیلم به من واگذار شده است. اما آقای «نوروزبیگی» پروانه جعلی از فیلم های سینمایی «مهمان صخره ها» و «جنتلمن» نشان من داد و از این راه پول گرفت که بخشی از پول واریزی صرف ستاد انتخاباتی حسن روحانی شد.

این مراودات موجب شد تا از طریق آقای نوروزبیگی با افرادی همچون کامبیز مهدی زاده (داماد حسن روحانی رئیس جمهور)، امین شاکری (رئیس ستاد کارآفرینان ستاد انتخاباتی حسن روحانی) و امیرحسین شریعتمداری (فرزند وزیر وقت کار) آشنا شوم. تاجائیکه شاکری حکمی برای من در ستاد روحانی داد. این قدرت نمایی نوروزبیگی و اعطای حکم ابزاری شد که به هر نحوی شده کل پول سرمایه گذاری را یک جا از من بگیرد و من هم اعتماد کرده و یک جا پرداخت کردم.

هرچند نوروزبیگی برخلاف قراردادش با من رفتار کرد اما فروختن فیلم «سراسر شب» که در قرارداد با من آمده به سرمایه گذار دیگر شائبه کلاهبرداری فرهنگی و لغو مالکیت معنوی را افزایش می دهد. از این رو رسما شکایت خود را از طریق شعبه ۱۲ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه علیه جواد نوروزبیگی مطرح کردم.

به دلیل برخی پیچیدگی های غیرمعمول در این پرونده از ریاست قوه قضائیه می خواهم شخصا به این پرونده ورود کنند و به برخی از مسائل پی خواهند برد که نمی توانم بازگو کنم»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 594986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟