امین حیایی: می‌خواستم تبلیغی را بازی کنم که در شأن من باشد

به گزارش گروه فرهنگی رکنا به نقل از مهر، امین حیایی بازیگر مطرح سینما درباره فعالیت تبلیغاتی اخیرش گفت: اعتبار به راحتی به دست نمی‌آید، من هیچ کاری را صرفاً برای پول انجام نمی‌دهم. مردم برای من بسیار مهم هستند، مردمی که همیشه به من لطف داشته‌اند و این محبوبیت برایم خیلی ارزش دارد، خیلی بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید! برای همین تبلیغات هم سال‌ها صبر کرده‌ام. سال‌ها پیشنهادات زیادی به من می‌شد و قبول نمی‌کردم .می‌خواستم تبلیغی که بازی می‌کنم در شأن من باشد. یا بتوانم به آن تبلیغ اعتماد کنم و به اعتبارم لطمه نخورد.

حیایی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره داوری برنامه «عصرجدید» گفت: برای من این جذاب بود که بعد از این همه سال حضور در فیلم‌های سینمایی، بچه‌هایی که مرا در خیابان می‌بینند، «داور عصر جدید» خطابم می‌کنند، نه «امین حیایی»! پس این مسابقه اینقدر تاثیرگذار بوده است که مخاطب همه نقش‌های مرا فراموش کرده است (می‌خندد) و من هم اتفاقاً دوست دارم در کاری حضور داشته باشم که همین قدر اثر داشته و موفق باشد.

از طرفی این برنامه به بچه‌ها امید می‌دهد. خانواده‌هایشان راضی هستند، ما را دعا می‌کنند و همین دعای خیر آن‌ها برای هفت نسل ما بس است. من ابتدا به همین‌ها فکر می‌کنم تا دستمزد. این روزها می‌بینیم که اگر سلامتی نباشد، میلیارد میلیارد هم که داشته باشید، کمکی به شما نمی‌کند. پس باید عشق و محبت و اعتبار را دریابید. پول مرحله آخر است. نه اینکه بگویم ارزشی ندارد چون زندگی با پول می‌چرخد و اگر نباشد این چرخ پنچر است! یا می‌لنگد و تا آخر زندگی باید لنگ لنگان بروید اما برای من اولویت نیست، شرافت و انسانیت و مرام برایم اولویت دارد.

عوامل همین برنامه «عصر جدید» شبانه روز برای کار می‌آیند، از همه چیز می‌گذرند و حتی از خودشان می‌گذرند درحالیکه ممکن است کرونا بگیرند، اما می‌آیند تا برنامه ادامه پیدا کند. خود ما فکر می‌کنیم اگر نیاییم شاید یک تیم ۳۰۰ نفره تعطیل شود. این برنامه در همین شرایط که کار نیست، اشتغال به وجود آورده است، امیدهایی را در شرکت‌کننده‌ها زنده کرده است و حتی خود پدر و مادرها هم برای فرزندشان که شاید درس و مدرسه را رها کرده است، امید دارند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 592679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟