عاشقانه ریحانه پارسا برای مهدی کوشکی 5 روز قبل از تولد شوهرش + عکس

ریحانه پارسا به تازگی عکسی از خود و همسرش مهدی کوشکی در فضای مجازی منتشر کرد. و نوشت: "تولدت مبارک همسفر روزگارم، دووست دارم"

ریحانه پارسا متولد 4 اسفند 1377، بازیگر است. او در رشته تئاتر تحصیل کرد و مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره(سال 94) دارد.

ریحانه پارسا در عکاسی نیز تخصص دارد.ریحانه پارسا، زمانی که 21 سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر 38 ساله ازدواج کرد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا، سومین ازدواج مهدی کوشکی بعد از جدایی از دومین همسرش، صحرا فتحی(کارگردان، بازیگر و گرافیست) است. آن‌ها در تاریخ 23 اسفند 1398 با انتشار عکسی از خودشان در اینستاگرام، خبر ازدواج‌شان را در روزهای شیوع ویروس کرونا اعلام کردند و نوشتند: "عهدمان در این قرنطینگی!"

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا فعالیت بازیگری‌اش را با سریال «پدر» در سال 97 در نقش لیلا آغاز کرد و به شهرت رسید. او از طریق دستیار کارگردان به این پروژه معرفی شد و تست بازیگری داد و به گفته‌ی خودش از میان 250 نفر برای این نقش انتخاب شد. او در مصاحبه‌ای در این‌باره گفت: "خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد. همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟