واکنش بی ادبانه شاخ مجازی به مخالفت هنرمندان + فیلم
حجم ویدیو: 5.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

محمد امین کریم پور در یک مصاحبه در خصوص واکنش هنرمندان به کارگردانی این شاخ مجازی گفت: "هنرمندان حرف مفت زیاد می زنند، هنری ذاتی است و هرکس هرچه می خواهد بگوید و این حرف ها برای من فایده ای ندارد و انقدر در این سینما به زودی جایزه می گیرم تا به همه ثابت شود"

کریم امینی کارگردان جوان سینما که این روزها فیلم «گربه سیاه» به تهیه کنندگی بهرام رادان را در نوبت اکران دارد ، با انتشار توئیتی به دریافت مجوز کارگردانی محمد امین کریم پور معترض شد

این کارگردان نوشت:«سینمایی که ناصر تقوایی باید خونه نشین باشه و رقصنده های اینستاگرام پروانه ساخت سینمایی بگیرن، باید درش رو تخته کرد.

استاد تقوایی ، استاد بیضایی ما از شما عذر میخواهیم»

رامتین لوافی؛ کارگردان فیلمهای «هت تریک» و «برلین منفی هفت» نوشت:

«همیشه میگفتم هیچ کس جای کسی را تنگ نمیکند. اگر فیلمبردار تهیه کننده شود یا کارگردان بازیگر یا منتقد کارگردان ، اما هیچ کدوم از اینها شان و منزلت و جایگاه آن شغل را از بین نمی برد. اما دادن پروانه ساخت سینمایی به یک بلاگر جای خیلی ها را تنگ میکند. جای تمام فیلم کوتاه سازها. جای تقوایی و بیضایی و کیارستمی و.‌‌..

اگر من‌هوس کنم پشت هواپیمایی ۷۴۷ بنشینم گناهکار نیستم ، اون که اجازه می دهد مقصر و گناهکارست»

همچنین سامان سالور ، یکی دیگر از کارگردانان سینمای ایران که ساخت فیلمهای «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» و «سیزده ۵٩» را در کارنامه دارد نوشت:

«از سرزمینی که بیضایی ها را مجبور به ترک وطن می‌کند و تقوایی ها را سالها خانه نشین؛ و استعداد های جوانش را بدلیل نداشتن روابط و نشناختن سرمایه گذار و معروف نبودن در فضای لجن مال مجازی سالها پشت دیوار بلند مجوز معطل مانده اند هیچ بعید نبود که به شاخ های اینستاگرام و دلقکهای مزاجی و مجازی مجوز فیلمسازی دهد تا از سفره پهن بی صاحب و بلبشوی پر سر و صدا لقمه ای چرب بگیرد»

کارگردانی محمد امین کریم پور

روز گذشته ، پروانه ساخت اولین فیلم محمد امین کریم پور صادر شد که واکنش های مختلفی را به دنبال داشته است،

همچنین از روز گذشته ، او کلیپهایی که در صفحه شخصی اش طی چند سال حضور خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود را حذف کرده استبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟