مرد سینمای ایران در 63 سالگی پدر شد / زن بازیگرش 34 ساله است + عکس

سارا صوفیانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "دختر عزیزم تو بهترین هدیه از طرف خداوند متعال برای من و پدرت هستی، این را بدان همیشه و همیشه قشنگترین صدای زندگی مامان سارا و بابا امیر تپش قلب توست ساحل عزیزم دختر زیبای من، تو تمام زندگی بابا امیر و مامان سارا هستی"
سارا صوفیانی بازیگر ۳۴ ساله سینما و تلویزیون و تئاتر است که این شب ها با سریال روزهای بی قراری مهمان خانه های شماست.

سارا صوفیانی و امیر حسین شریفی

سارا صوفیانی بازیگر سریال رورهای بی قراری

سارا صوفیانی با نام کامل سارا ناز پرور صوفیانی بازیگر زن سریال روزهای بی قراری در روز ۲۶ فروردین ماه ۱۳۶۴ در شهر مشهد در یک خانواده ۶ نفره متولد شد و اکنون ۳۴ ساله می باشد.

سارا دختر یکی یکدونه و ته تغاری خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش دارد. پدرش دبیر ریاضی و مادرش خانه دار است.

سارا صوفیانی از رشته دکترای تاریخ اسلام فارغ التحصیل شده است و همچنین رتبه ۲ فوق لیسانس رشته تاریخ اسلام از دانشگاه پیام نور تهران می باشد.

او توانست با حضور در سریال روز های بی قراری در نقش دختری به نام سارا به خوبی دیده شود و در فصل دوم سریال روزهای بی قراری ۲ که در سال ۹۸ پخش گردید به عنوان نقش اول حضور دارد.

نحوه شروع بازیگری سارا صوفیانی

وی دوران دبستان به بازیگری علاقه داشته تا اینکه در سال ۱۳۷۷ برای بازی در نمایش نگین انتخاب و وارد هنر می شودو با گذشت ۸ ماه از قعالیت هنری به هفدهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می کند.

سارا نازپرور صوفیانی علاوه بر فعالیت هنری تحصیلات خود را در رشته مورد علاقه اش تاریخ تمدن ادامه می دهد و پس از اخذ لیسانس در سال ۸۷ از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آذر ماه سال ۸۸ با دفتر آفاق فیلم با مدیریت امیرحسین شریفی آشنا و با بازیگری در سریال خانه بی پرنده بازیگری را شروع میکند.

ازدواج سارا صوفیانی

آشنایی با امیرحسین شریفی باعث شکل گرفتن علاقه ای بین آنها شد تا جایی که سارا صوفیانی زمانی که ۲۵ ساله بود با امیرحسین شریفی ۵۳ ساله ازدواج کرد. آن ها باوجود ۲۸ سال اختلاف سنی زوج خوش بختی یه نظر می آیند!

سارا صوفیانی و امیر حسین شریفی

امیرحسین شریفی کیست؟

امیرحسین شریفی در روز ۵ اردیبهشت ۱۳۳۶ در اصفهان به دنیا آمد و تهیه کننده می باشد ، فعالیت خود را با بازیگری قبل از انقلاب با فیلم قربانی هوس در سال ۱۳۴۲ شروع کرد.

در سال ۱۳۶۸ با تهیه کنندگی فیلم شب دهم وارد این عرصه شد و در نهایت با تاسیس شرکت فیلمسازی آفاق فیلم بصورت جدی تهیه کنندگی را پیش گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟