ادعای عجیب الهام حمیدی درباره پوست صاف صورتش / هرگز بوتاکس نکرده ام + فیلم
حجم ویدیو: 16.53M | مدت زمان ویدیو: 00:02:34

الهام حمیدی بازیگر مطرح کشورمان که در این روزهای کرونایی خبر به دنیا آمدن فرزندش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، در ویدئویی که به صورت لایو منتشر کرده بود اظهار داشت که تا به حال بوتاکس انجام نداده است و تا به حال ضرورتی برای این کار ندیده است و هر زمان که ضرورت ببیند این کار را انجام می دهد.

الهام حمیدی

الهام حمیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ و هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. او یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.

الهام حمیدی

در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه سینما گردید. از مجموعه‌های تلویزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد. او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد. او در سیزدهم بهمن سال ۱۳۹۷ در سن ۴۱ سالگی خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود اعلام داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟