عکس هومن سیدی و دخترش نیل

هومن سیدی بازیگر جوان عرصه سینما و تلویزیون کشورمان با سریال راه بی پایان در میان مخاطبان شناخته و ماندگار شد. اگرچه این هنرمند کشورمان بعد از راه بی پایان در سریال های دیگری نیز ایفای نقش کرد اما بازی هومن سیدی در کنار همسر سابقش آزاده صمدی در این سریال او را ماندگار کرد.

هومن سیدی

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار راه بی پایان شناختند. جدا از داستان سریال و ویژگی هایی که نقش این دو داشت خبر ازدواج آنها نیز دلیل دیگری برای این مطرح شدن بود. صمدی و سیدی در اینسال ها همکاری های مشترک زیادی با هم داشتند. اما زندگی مشترکشان دوام چندانی نداشت و این زوج هنرمند در سال 92 از یکدیگر جدا شدند .

هومن سیدی

تصویری از هومن سیدی در کنار یک دختربچه در همان سالها منتشر شد و خبر از این داشت که این دختر فرزند هومن سیدی و آزاده صمدی است اما گویا این خبر صحت نداشته و تکذیب شده است.هومن سیدی بعد از آزاده صمدی به دور از هرگونه هیاهو ازدواج کرد و صاحب دختری به نام نیل شده است.

بازیگر سریال عاشقانه با انتشار عکسی از همسر و دخترش در صفحه اینستاگرام همه هوادارانش را غافلگیر کرد. استوری اینستاگرام حامد بهداد که دختر هومن سیدی را در آغوش گرفته بود ماجرای ازدواج مجدد هومن سیدی را لو داد و این هنرمند کشورمان تصویری از همسر و دخترش را منتشر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟