گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی مدل شد + عکس

گلوریا هاردی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، گلوریا هاردی بازیگر فرانسوی- ایرانی عکسی با استایل تابستانی در فضای مجازی منتشر کرد.
گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، بازیگر است.او فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است، در ایران به کلاس های بازیگر رفته و حالا بازیگر شده و یک همسر مشهور هم در عرصه بازیگری دارد.

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) بدنیا آمده است.او با ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون در فرانسه آشنا شده و با وی ازدواج کرده است.علاقه اش به بازیگری از فرانسه و چند کلاس کوتاه بازیگری شروع شد.

گلوریا هاردی

کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان 

گلوریا هاردی از سال 93 با حمایت همسرش در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کرد و در زمان سریال کیمیا از طریق خانوم حاجیان به این سریال معرفی شد. او در نقش رها در سال 94 به شهرت زیادی در ایران رسید.یک سال و خرده ای قبل از کیمیا شروع کرده بودم و می رفتم کلاس بازیگری آزیتا حاجیان. چون خانم حاجیان توی سریال کیمیا بازی کرده بود، خبر داشت که آنها دنبال یک بازیگر برای نقش دختر خارجی می گردند. بعد به من پیشنهاد داد. من هم تست دادم و قبول شدم.

گلوریا هاردی

اولین تجربه بازیگری گلوریا هاردی در ایران

اولین تجربه بازیگری گلوریا در ایران با بازی در نقش رها (آزاده) در سریال کیمیا بود. احتمال می رود گلوریا در آینده جز بازیگران پرکار ایران، با توجه به امکان استفاده از این بازیگر در سریال های که در خارج از کشور ظبط میشود استفاده کرد.خانم گلوریا فیلم های پدر شوهرش آقای سعید سهیلی را دوست دارد و به فیلم های اصغر فرهادی علاقمند است.

گلوریا هاردی

گلوریا هاردی در بین بازیگران ایرانی طرفدار بازی همسرش ساعد سهیلی است و در بین بازیگران زن بازی لیلا حاتمی را دوست دارد.ساعد سهیلی وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 583345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟