اولین زن گزارشگر فوتبال در ایران / او تست گریمش را منتشر کرد + عکس

زهره هاشمی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، زهره هاشمی که به عنوان "اولین زن گزارشگر فوتبال در ایران" شناخته شده است، عکسی از تست گریم خود در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، زهره سادات هاشمی متولد دی ۱۳۵۶ در مشهد است. او یک گوینده رادیو و مجری برنامه‌های تلویزیونی ایرانی است.

زهره هاشمی

زهره هاشمی به عنوان «اولین زن گزارشگر فوتبال در ایران» شناخته می‌شود. او سابقه حضور در باشگاه رادیویی جوان، به عنوان مدیر در کارنامه دارد.

او برای اولین بار به عنوان یک مجری و گزارشگر زن، از تلویزیون برای پوشش حضور ورزشکاران زن در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ انتخاب و به جاکارتا اعزام شد.

زهره هاشمی

زهره هاشمی در سال ۱۳۵۶ در مشهد متولد شد. او فعالیت حرفه‌ای خود را در رادیو در سال ۱۳۷۴ در رادیو مرکز خراسان آغاز کرد. او مدت سه سال به عنوان مجری در برنامهٔ «ایستگاه ورزش» حضور داشت و مجری و گوینده بسیاری از برنامه‌های رادیویی بوده‌است. هاشمی اجرا در تلویزیون را به‌طور جدی از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و سابقهٔ حضور در برنامه‌های تلویزیونی از قبیل «گلخانه»، «سه ستاره» «مسابقهٔ ۱۰۳»، «۱۰۰ برگ» و… در کارنامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 582439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟