آزادی فیلم های سینمایی توقیف شده به زودی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، محمد مهدی طباطبایی‌نژاد معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی درباره اینکه آیا امکان نمایش فیلم‌های توقیفی مانند «کاناپه»، «صد سال به این سالها»، «ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا» در آینده فراهم خواهد شد، به ایلنا گفت: لزوما این توقف‌ها به معنای توقیف مادام‌العمر یک فیلم نیست.

ممکن است یک فیلم امسال قابل اکران نباشد ولی سال بعد مسئله آن حل شود یا ما گفتگویی با فیلمساز داشته باشیم و اگر موارد قابل اصلاحی داشته باشد، اصلاحات و تعدیل‌های آن را انجام دهیم تا مشکلات برطرف شود.

گاهی اوقات نیز ممکن است زمان یک موضوع را حل کند. بنابراین مسئله خیلی از این فیلم‌ها ممکن است با گذشت زمان کم‌رنگ یا مرتفع شود. البته این نکته را هم باید در نظر داشت که مثلا ممکن است یک فیلمی برای نمایش عمومی و سراسری مجاز نباشد ولی در گروه هنر و تجربه و گروه‌های خاص یا مراکز خاص ما مجاز باشد.

او در ادامه بیان کرد: در این ایام شایعه شده بود که سازمان سینمایی و مدیران سینمایی می‌خواهند از فرصت پخش اکران آنلاین استفاده کنند و فیلم‌های توقیفی را نمایش دهند. باید بگویم ما از توقیف هیچ فیلمی راضی نیستیم و دل‌مان نمی‌خواهد هیچ فیلمی متوقف باشد ولی برای اینکه فیلم به نمایش عمومی دربیاید، اگر محذوریتی وجود داشته باشد، باید رفع شود. حال چه در حوزه آنلاین و چه در حوزه غیرآنلاین.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 579189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟