جواد عزتی تولد همسر بازیگرش را تبریک گفت + عکس

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، جواد عزتی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تولد همسرش مه لقا باقری را تبریک گفت.

جواد عزتی و مه لقا باقری

محمدجواد عزتی متولد۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران است. او بازیگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. او توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد، علاوه بر این وی در فیلم‌های پر فروشی همچون آینه بغل، اکسیدان، لاتاری و ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز رد خون بازی کرده‌است.

جواد عزتی

او از سال ۱۳۷۵ به‌صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شده‌است. عزتی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی اش را بازی کرده‌است.

او در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، و دردسرهای عظیم ایفای نقش کرده‌است. او در سریال‌های باغ مظفر، قهوه تلخ و دردسرهای عظیم ۲ و همچنین سینمایی آینه بغل نیز حضور داشت که با همسرش مه‌لقا باقری هم‌بازی بودند. هم‌اکنون نیز وی در عرصهٔ تئاتر و سینما فعال است.

جواد عزتی

فیلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۶ که جواد عزتی یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فیلم‌های «فروشنده» و «ساعت پنج عصر» را بشکند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان جواد عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر سال ۱۳۹۶ ایران کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 576654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟