یکتا ناصر در ساحل دریا چه می کرد؟ / چرا شوهر یکتا ناصر  این عکس را منتشر کرد

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، منوچهر هادی کارگردان جوان و مطرح کشورمان عکسی از خود و همسرش یکتا ناصر در صفحه اینستاگرام خود منتشرکرد.

یکتا ناصر و منوچهر هادی

ماجرای ازدواج یکتا ناصر و منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون، طی مراسمی به عقد یکدیگر درآمدند. در این رابطه منوچهر هادی ابراز داشت:مهمترین اتفاق زندگی من در سال 94، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه 20 اسفند این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چراکه امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

یکتا ناصر

یکتا ناصر نیز در مورد ازدواجش با منوچهر هادی گفت:روزهای خوبی را پشت سر می گذارم و حسم نسبت به این ازدواج، مثبت است. پایان سال 94 و شروع سال 95 با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امید دارم همه چیز خوب پیش برود.

یکتا ناصر

فعالیت هنری یکتا ناصر

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. او در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود به‌طوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهایکاغذی انتخاب شد.

یکتا ناصر

یکتا ناصر پس از بازی درسریال گلهای کاغذی، کماکان فعالیتهای خویش را ادامه داده و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در فیلم ساقی رسماً فعالیت خود را در سینما آغاز نمود. او در این مدت وارد دانشگاه نیز شد و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل گردید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 574000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟