شیلا خداداد: به جای سیمرغ یک همسر تمام عیار دارم+عکس

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، شیلا خداداد بازیگر جوان و مطرح کشورمان نسبت به عکس العمل عده ای نسبت به کم کار بودنش واکنش نشان داد.

شیلا خداداد

 شیلا خداداد گفت: از زمانی که صاحب فرزند شده است، به خواست خودش از حرفه بازیگری فاصله گرفته و کم کارتر شده است.

شیلا خداداد از این‌که برخی کاربران در فضای مجازی علیه اظهارنظرهای او موضع می‌گیرند، انتقاد کرد و گفت به خواست خودش در حرفه بازیگری کم کار شده است تا تمام وقتش را برای خانواده و فرزندانش بگذارد.

شیلا خداداد

 این بازیگر که دارای 2 فرزند است، در صفحه اینستاگرامش نوشت:"سلام، برام جالبه که هر پستی که خودم میگذارم یا هر کسی از من میگذاره، عده‌ای از دوستان که تعدادشونم کم نیست کامنت میذارن که تو مگه فیلم بازی می‌کنی که اظهارنظر می‌کنی؟! من در سال‌های اخیر خیلی کم کار شدم، می‌دونین چرا؟؟؟ چون یه روزی که اتفاقا خیلی هم پر کار بود فکر کردم و تصمیم گرفتم که تشکیل خانواده بدم که بچه‌دار بشم. وقتی بچه‌دار شدم نتونستم چند تا کار رو با هم انجام بدم پس تصمیم گرفتم فقط مادر باشم."
شیلا خدادداد در ادامه گفت: "خیلی از همکارهای عزیزم، هم کار می کنند، هم مادر هستند ولی من نتوانستم.

شیلا خداداد _ هنرمندان _ دو تابعیتی

شیلا خداداد به شغل امروزش افتخار می کند

امروز تمام وقتم برای خانواده و کتاب است. من سیمرغ ندارم ولی یک همسر و پشتیبان تمام عیار دارم . من خیلی از موقعیت های کاریم را از دست دادم ولی دوتا بچه دسته گل دارم. روحم آرامه، حالم خوب است و از هیاهو دور هستم و به شغل امروزم افتخار می کنم. مهم بودن را با تمام وجود احساس می کنم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟