این هنرپیشه پول درمان کرونا را خرج جواهرات کرد

به گزارش رکنا و به نقل از واشنگتن تایمز، «موریس فاین» معروف به «آرکانزاس مو» هنرپیشه تلویزیونی بخاطر برداشت چند میلیون دلار از صندوق کمک به مشکلات کرونا و خرید جواهرات تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

ستاره تلویزیونی آمریکا از پول صندوق حمایتی مشاغل کوچک و کودکان بی بضاعت الماس و جواهراتی به ارزش دو و نیم میلیون دلار خریداری کرده است.

بنابر اعلام وزارت دادگستری ایالات متحده، جرائم موریس فاین مرتبط با برداشت پول «برنامه حمایتی بحران کرونا» است که مربوط به کمک به مشاغل و کودکان آسیب دیده از بحران شیوع بیماری کووید ۱۹ است.

همانطور که در گزارش ها آمده، فاین ، ۳۷ ساله، در ۱۵ آوریل تقاضای وام PPP(چک پرداخت حمایتی) برای شرکتی به نام «Flame Trucking» تقاضا کرده تا کارمندان و سایر هزینه های شغلی را با آن جبران کند. اما این تنها ظاهر قضیه بوده و هدف تنها یک کلاه برداری بوده است. او در عوض مبلغ ۲ میلیون و ۴۵ هزار و ۸۰۰ دلار از آن وام را صرف خرید الماس، ساعت لاکچری گران قیمت و جواهرات می کند.

کارآگاهان اعلام کردند که فاین این مبلغ را صرف خرید جواهراتی از قبیل یک ساعت مچی فوق لاکچری پرزیدنت(رئیس جمهوری) رولکس، یک دستبند الماس نشان و یک حلقه با الماس ۵.۷۳ قیراتی کرده است. او همچنین سهم ۴۰ هزار دلاری را که برای کمک به کودکان بی بضاعت تخصیص داده شده را صرف خرید جواهرات کرده است.

در ششم ماه می زمانیکه ماموران فدرال در مورد این اتهامات از او بازجویی کردند او همه اتهامات را رد کرد.

اما زمانیکه مامورین برای پیگیری و تکمیل پرونده برای جستجوی شواهد به خانه او رفتند، یک جواهر به ارزش ۸۰ هزار دلار و ۹ هزار و ۴۰۰ دلار پول نقد در جیب فاین و همچنین یک اتومبیل رولز رویس «Wraith» مدل ۲۰۱۹ نیز در حیاط خانه اش یافتند.

آنها پس از این ماجرا تنها توانستند کمتر از ۵۰۰ هزار دلار از پول این وام را از سه حساب مجزای وی در سه بانک مختلف از او ضبط کردند.

برایان بنزکوفسکی، معاون دادستان کل گفت: متهم با بهانه کمک به کارمندان و مشاغل زیان دیده در این دوره سخت به سرقت پرداخته و با حرص و طمع از این پول برای خرید جواهرات و سایر وسایل شخصی خود استفاده کرده است.

«موریس فاین» معروف به «آرکانزاس مو» هنرپیشه تلویزیونی بیشتر شهرتش را بخاطر نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی «عشق و هیپ هاپ» به دست آورده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 568859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟