استایل جدید ریحانه پارسا و مهدی کوشکی+عکس

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، ریحانه پارسا بازیگر جوان و پر حاشیه و متولد 1377 است.او دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد، در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و می گوید همیشه بلند پرواز بودم.

پدرش شغل آزاد و مادر خانه دار است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد. اومی گوید علاقه به بازیگری از کودکی در وجودش بود تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی تر دنبال آرزوی دوران کودکی اش رفت.

ریحانه پارسا با سریال "پدر" به شهرت رسید

اولین بار در سال 1397 وقتی دختری 20 ساله بود با حضور در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید.

بازی درخشانش در اولین تجربه باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازیگری در سینما و تلویزیون دریافت کند اما تصمیم گرفت به سمت تئاتر و کسب تجربه برود.

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

خانم بازیگر در 23 اسفند 1398 با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) بصورت رسمی خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد.

ماجرای آشنایی این دو از دعوت مهدی کوشکی بعنوان کارگردان از خانم ریحانه برای حضور در تئاتر اولئانا در دی ماه 1398 شروع شد.

ریحانه پارسال متولد سال 1377 با آقای مهدی کوشکی متولد 1359 یه اختلاف سنی 18 ساله دارند، همچنین کوشکی دو ازدواج نیز سابقه داشته است.

از همسر اول صاحب یک فرزند، پسر نوجوان بوده و همسرش دومشان نیز خانم صحرا فتحی از بازیگران عرصه تئاتر است.

کدخبر: 567976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟