کدام زن بازیگر از شوهر خود بزرگتر است!؟

به گزارش گروه فرهنگ و هنر رکنا، این روزها شاهد ازدواج هایی هستیم که از حالت متعارف خود خارج شدند. ازدواج مردان با زنان بزرگتر از خود که برخلاف گفته برخی از روانشناسان مبنی بر این که این ازدواج ها زیاد به طول نمی انجامند. این ازدواج ها از دوام خوبی برخوردار بودند. در این مطلب اشاره کردیم به تعدادی از بازیگران زن که از همسر خود بزرگتر هستند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

روناک یونسی

1- روناک یونسی 

روناک یونسی سال 1391 با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی، ازدواج کرد و دارای دو پسر به نام های مهرسام و مهراز می باشد.روناک یونسی سال ٩١ با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی که تجربه همکاری با او در سریال سقوط آزاد را داشت و پس از آن با وی ازدواج کرد. مهرسام اولین پسر روناک یونسی است و مهراز دومین پسر روناک یونسی شهریورماه سال 96 متولد شد.

روناک یونسی 5 سال از همسر خود بزرگتر است.

 

ساعد سهیلی

2-گلوریا هاردی

ساعد سهیلی با همسرش گلوریا هاردی شهریورماه سال 93 زندگی مشترک را آغاز کرد .گلوریا هاردی ملیتی ایرانی فرانسوی دارد و با بازی در سریال کیمیا در نقش آزاده در میان مردم شناخته شد. این زوج اختلاف سنی حدودا 6 ساله ای با هم دارند و خانم بازیگر شش سال از همسرش بزرگتر است.

 

ریما رامین فر

3-ریما رامین فر

ریما رامین فر و همسرش امیر جعفری یکی از زوج های محبوب سینما و تلویزیون هستند که سالهای سال است زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند و پسری به نام آیین دارند.

ریما رامین فر 4سال از همسر خود بزرگتر است.

 

رویا نونهالی

4- رویا نونهالی

رویا نونهالی در اوایل دهه هفتاد با همسرش رامین حیدری فاروقی ازدواج کرد کـه ثمره این زندگی زناشویی موفق یک دختر جوان بـه نام خاتون می‌باشد. رامین حیدری فاروقی مستندساز اسـت.

رویا نونهالی 4 سال از همسر مستندساز خود بزرگتر است.

 

شبنم مقدمی

5- شبنم مقدمی

خانم شبنم مقدمی در سال 1384 وقتی 33 ساله بود با علیرضا آرا 30 ساله که حالا بازیگر هم شده است ازدواج کرد، این زوج هنوز صاحب فرزندی نیستند.

شبنم مقدمی 3 سال اختلاف سنی با همسرش دارد.

 

فاطمه معتمدآریا

6- فاطمه معتمدآریا

خانوم فاطمه معتمدآریا در سال 1360 وقتی 20 ساله بود با همسرش احمد حامد ازدواج کرد، ثمره این زندگی یک فرزند پسر بنام نریمان می باشد.

جالب است بدانید فاطمه معتمدآریا هم از همسر خود بزرگتر است و او از شوهرش درخواست ازدواج کرد.

کدخبر: 567313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مینا سجادی
آیا این خبر مفید بود؟