دفاع محسن تنابنده از برنامه 90  عادل فردوسی پور + فیلم
حجم ویدیو: 13.30M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

به گزارش رکنا ، محسن تنابنده تکه هایی از مصاحبه اش با امید روحانی در استودیوی مجله فیلم را منتشر کرده است که در آن خیلی صریح مدعی شده واقعیت حملات به پایتخت، جنگ میان مدیران تلویزیون است.

 آنها که می‌خواهند مدیران قدیمی را پس بزنند . آنها که ۹۰ عادل را نابود کردند و حالا نوبت امثال او رشیدپور و مدیری است.این بی تردید صریح‌ترین اظهار نظر درباره پشت پرده اتفاقات در تلویزیون است. او گفت : سریال پایتخت اپیزودیک بوده ، ماجرا محور بوده و در شرایطی ساخته شد که ما مجبور شدیم از خیلی از قله های قصه مان عقب نشینی کنیم.

حوادثی که بر پایتخت تاثیر گذاشت

4 ماه پرحادثه را گذراندیم ؛ ترور سردار سلیمانی ، سقوط هواپیما  و در ادامه کرونا که مجبور شدیم شرایط را واقعی تر ببینیم. او درباره نقد سریال پایتخت مدعی شد که خیلی نقد معقولانه ای را درباره پایتخت ندیده است. یکسری دوستان می خواهند به عده ای دیگر حمله و نقد کنند که سایرین را قربانی می کنند. آنها فکر می کنند فیلم های خودشان باید جایگزین این کارها شود. شکل و نوع دیالوگ های ما خیلی بالاتر است. ولی هنوز درگیر مقدرا دستمزد مدیری یا رشیدپور هستیم. اینها که نقد نیست.

سرمایه ای به نام 90

تنابنده افزود: برنامه 90 که سرمایه یک مملکت بود و 20 سال طول کشید تا 90 شود و بریا شکل گیری آن تلاش ها شد حالا چقدر باید سرمایه خرج کنیم تا برنامه مانند 90 ایجاد شود؟

از بیان حقیقت فرار نکنیم

مثلا بچه عزیزی در گوشه نشسته و حتی برای سلام علیک جلو نمی آید. نترسیم از بیان حقایق. چقدر ما بگوییم همه چیز درست و خوب است؟ مثلا شما اگر قصه را می نوشتید دوست داشتید از یک پنجره دیگری وارد شوید. ما اگر بخواهیم قصه و شیرینی ایجاد کنیم باید ببینیم جوک ها کجاست و شما در کجا قرار دارید؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 563203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟