پولدارترین بازیگران زن حال حاضر جهان را بشناسید! + عکس

به گزارش گروه هنری رکنا، بر اساس فهرست منتشر شده توسط سایتولسی گلوریا از پولدارترین بازیگران زن جهان . مری کیت و اشلی آلسن با ۳۰۰ میلیون دلار دارایی، بیشترین ثروت را از حرفه خود اندوخته اند. بازیگرانی در این فهرست به چشم می خورند که برای مخاطبان ایرانی آشنا نیستند اما در آمریکا از شهرت فراوانی برخورداند. در ادامه ۱۰ نفر برتر پولدارترین زنان ثروتمند جهان را مرور می‌کنیم.

مری کیت و اشلی آلسن

طراحان دوقلو مد کنونی و بازیگران خردسال پیشین آمریکایی هستند که از ۶ سالگی حرفه بازیگری را شروع کردند. دارایی آنها در حال حاضر ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده و باعث شده پولدارترین بازیگران جهان شوند.

میا واشیکوفسکا

بازیگر استرالیایی که بازی خود را در سریال تلوزیونی “پرستاران” آغاز کرد و در سال ۲۰۱۰ با فیلم “آلیس در سرزمین عجایب” شهرت جهانی کسب کرد. دارایی وی تقریبا ۲۷۵ میلیون دلار است.

پجت بروستر

 بازیگر، صداپیشه و خواننده آمریکایی است و اولین بار در فصل ۴ سریال فرندز دیده شد. دارایی او ۲۴۵ میلیون دلار است.

ساشا الکساندر

الکساندر یکی از بهترین بازیگران زن جهان است که در فیلم هایی مثل ” بله مرد” در کنار جیم کری ایفای نقش کرده است. دارایی او ۲۱۵ میلیون دلار ارزش دارد.

ویکتوریا پرینسیپال

بازیگر و نویسنده است که بیشتر بخاطر بازی در نقش پاملا بارنس در برنامه تلویزیونی دالاس شناخته شده است. او صاحب دارایی ۲۰۰ میلیون دلاری است.

جنیفر آنیستون

بازیگر، تهیه کننده و تاجر آمریکایی است که بخاطر نقش ریچل در سریال فرندز به شهرت رسید. او سابقا همسر برد پیت بود. امسال میزان دارایی او به ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است.

جولیا لوییس دریفاس

بازیگر، کمدین و تهیه کننده بسیار مشهور آمریکایی که جایزه های زیادی در “جایزه امی” و یا “جایزه انجمن بازیگران فیلم” در طول تاریخ تلویزیونی آمریکا به او تعلق گرفته است. دارایی او تقریبا ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

تریسی آلمن

بازیگر، خواننده، رقاص و تهیه کننده انگلیسی است که اولین حضور او در برنامه کمدی انگلیسی “لگدی به دهه ۸۰” بود. او دارایی به ارزش ۱۹۹.۵۶ میلیون دلار دارد.

کاترین دنو

بازیگر، خواننده، مدل و تهیه کننده فرانسوی است که دارایی او حدودا ۱۸۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.

کریستین ریتر

بازیگر، مدل و نویسنده آمریکایی است که بخاطر نقشش در مجموعه سینمایی مارول در فیلم “جسیکا جونز” دیده شد. او همچنین در فیلم هایی مثل “جاذبه” و “ورونیکا مارس” ایفای نقش کرده و دارایی او ۱۸۵ میلیون دلار است.

شایان ذکر است؛ مایلی سایرس و آنجلینا جولی با ۱۶۰ میلیون دلار ثروت رده های ۱۲ و ۱۳ ام این فهرست را از آن خود کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 561849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟