غافلگیری مردمان تنگ دست مناطق مرزی کشور توسط پرویز پرستویی + فیلم
حجم ویدیو: 12.50M | مدت زمان ویدیو: 00:02:08

به گزارش گروه هنری رکنا، پرویز پرستویی دیروز به همراه پهلوانانی چون رسول خادم، کمیل قاسمی و سجاد گنج زاده به مرز یک کیلومتری افغانستان رفتند. به منطقه محرومی که در این شرایط سخت کرونایی توان مالی گذزاندن امورات زندگی خود را ندارند.

این هنرمند کشورمان از مردم خواست، بیایید همدلی کنیم و به کمک مردم روستای محروم و مرزی زابل بشتابیم.

پرستویی در صفحه شخصی خود نوشت: " سی ام فروردین ماه، هفدهمین روز از توزیع بسته های مواد غذایی ، در میان خانوار هایی بود که به معنای واقعی چیزی به نام پس انداز نداشتند. بخشی از این توزیع قبلا در استانهای گلستان، مازندران، لرستان و قزوین انجام شده بود و مابقی آن در تهران و شهرستانهای حاشیه آن. پخش در تمامی استانها، با اولویت توزیع برای زنان سرپرست خانوار و خانواده های زن سرپرست محرومی که عضو معلول نیز داشتند، دنبال شد. اما پخشِ امروز در روستاهایِ اطراف زابل ، خانواده های محروم روستایی را که در جریان کرونا، امکان درآمد محدود خود را نیز از فعالیتهای غیررسمی شان در شهرها را از دست داده اند، در سه روستای محدوده هیرمند در استان سیستان و بلوچستان شامل گردید.تاکنون حدود ۳۰۰۰ بسته غذایی توزیع شده است.

حمایت های شما بطور مستقیم به دست خانواده های فاقد پس انداز و کم بضاعت خواهد رسید."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مونا آجورلو
آیا این خبر مفید بود؟