اقدام جالب آقای بازیگر در روزهای قرنطینه

در حالی که بخشی عظیمی از مردم زمین برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه‌های‌شان پناه گرفته‌اند، "پاتریک استوارت" ستاره‌ سریال "پیشتازان فضا: پیکارد" در تلاش است تا کاری هرچند کوچک برای بالا بردن روحیه‌ی آن‌ها انجام دهد. استوارت پیش آنکه در "پیشتازان فضا" نقش فرمانده "ژان-لوک پیکارد" را بازی کند به عنوان یک بازیگر شکسپیری شناخته می‌شد.

او شنبه شب با ارسال ویدیویی در صفحه‌ی توئیترش غزل صد و شانزدهم شکسپیر را خواند. استوارت سپس با استقبال هواداران مواجه شد و یکشنبه بازگشت از مادرش برای این دوران بحرانی نقل قول کند.

به گزارش ۳۰نما، او توئیت کرد: "روز گذشته از واکنش‌ها نسبت به غزل صد و شانزدهم شکسپیر خشنود شدم و باعث شد با آنچه در ادامه با شما در میان می‌گذارم متعهد شوم…

وقتی در دهه‌ی ۱۹۴۰ کودکی بیش نبودم، مادرم برایم میوه‌‌ای را به قسمت‌های کوچک تقسیم می‌کرد (زیاد نبودند) و وقتی آن‌ها را جلوی من می‌گذاشت می‌گفت: "روزی یک سیب دور می‌کند طبیب." نظرتان چیست در مورد "روزی یک غزل دور می‌کند طبیب؟" بسیار خوب… بفرمایید: غزل اول."

استوارت سپس غزل اول شکسپیر را می‌خواند و به نظر می‌رسد که تا زمانی که قرنطینه دست کم در آمریکا وجود داشته باشد هر روز به شعرخوانی ادامه دهد.

اپیزود پایانی فصل اول "پیکارد" این هفته روی ایر می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 553721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟