اسکارلت جوهانسون چگونه ابرقهرمان شد؟

"بیوه‌ی سیاه" سرانجام تا چند هفته‌ی آینده روی پرده می‌رود و داستان شخصیت "ناتاشا رومانوف" با بازی اسکارلت جوهانسون را که از سال ۲۰۱۰ و با "مرد آهنی ۲" آغاز شده بود را ادامه می‌دهد. جوهانسون به همراه "کوین فایگی" مدیر استودیوی مارول و "کیت شورتلند" کارگردان به تازگی در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" از روند تولید فیلم گفته‌اند.

فایگی می‌گوید وقتی برای اولین بار فیلم جداگانه‌ی "بیوه‌ی سیاه" را به جوهانسون پیشنهاد کرده بازیگر به سرعت آن را نپذیرفته است. جوهانسون اعتراف می‌کند: "می‌گفتم نه بسیار متشکرم. اگر می‌خواهیم این کار را انجام دهیم باید از نظر هنری برای من رضایت‌بخش باشد. من مدت زیادی است که بازیگرم، و احساس می‌کنم که باید نقش چالش‌برانگیز باشد. نمی‌خواهم کاری را انجام دهم که قبلاً انجام داده‌ام."

جوهانسون سرانجام وقتی با "کیت شورتلند" ملاقات می‌کند نظرش را تغییر می‌دهد. کارگردان توضیح می‌دهد که فیلم جنبه‌های دیگری از شخصیت ناتاشا را فاش می‌کند: "وقتی به فیلم‌های گذشته نگاه کردم، دیدم که از جنبه‌های دیگر شخصیت او غفلت شده. اغلب وقتی تنهاست ما نمی‌بینیم که در واقع چگونه فردی است – وقتی که نقاب قهرمان را از چهره برمی‌دارد حقیقتاً کیست."

به گزارش ۳۰نما، فایگی شرح می‌دهد که یک پیش‌درآمد نمی‌تواند تنها خواسته‌های هواداران را برآورده کند و باید دلیلی منطقی برای تولید آن و دعوت از هواداران برای بازگشت به دنیای گذشته وجود داشته باشد. او می‌گوید: "دنباله‌ای که تنها پاسخ پرسش‌هایی که شما می‌دانید را بدهد چندان جذاب نخواهد بود."

جوهانسون معتقد است که اکنون زمان خوبی برای عرضه‌ی "بیوه‌ی سیاه" است حتی اگر شخصیتش در فیلم "انتقام‌جویان: آخر بازی" کشته شده باشد. او می‌گوید: "خطاب به هر کسی که بگوید این فیلم باید ۱۰ سال قبل ساخته می‌شد می‌گویم که در گذشته تولید این فیلم ضروری نبود. با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ما موفق شده‌ایم امسال این فیلم را اکران کنیم و این به نظر من جذاب است."

"بیوه‌ی سیاه" در تاریخ ۱ می (۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹) اکران می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟