تام هاردی نخستین تصویر "ونوم 2"را منتشر کرد/ گریم تازه وودی هارلسون

از ماه آبان امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Venom 2 (ونوم 2) رسما آغاز شد که طی این ماه مراحل فیلمبرداری فیلم در انگلستان به پایان رسید و در حال حاضر فیلمبرداری دنباله فیلم Venom در شهر سان فرانسیسکو ادامه دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ، اولین تصویر از حضور شخصیت کلیتوس کسدی در این فیلم منتشر شده است. تام هاردی، بازیگر نقش ادی براک (ونوم)، به‌تازگی تصویر جدیدی از فیلم ونوم 2 را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور شخصیت کلیتوس کسدی با بازی وودی هارلسون، هستیم. کلیتوس کسدی در واقع قرار است به شخصیت کارنیج تبدیل شود و انتظار می‌رود که شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Venom 2 نیز باشد. بااین‌حال، حداقل در این تصویر خبری از شخصیت کارنیج یا تبدیل شدن به آن نیستیم و تنها شاهد حضور هارلسون با ظاهر و مدل مو متفاوت هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

وودی هارلسون

 پیش از این تنها شاهد حضور شخصیت کارنیج در صحنه پس از پایان فیلم Venom بودیم که ادی براک برای گرفتن مصاحبه به زندان محل نگه‌داری وی رفته بود که در این گفتگو کلیتوس به کارنیج نیز اشاره کرد. حال انتظار می‌رود تا ونوم بار دیگر به‌عنوان قهرمان ظاهر شود تا با کارنیج مبارزه کند و او را شکست دهد. بااین‌حال، ممکن است انتقادات از قسمت اول باعث شود تا تغییراتی در شخصیت ونوم را نیز شاهد باشیم. همچنین هنوز مشخص نیست که فیلم Venom 2 قرار است یک فیلم با درجه سنی PG-13 باشد یا در این فیلم رتبه‌بندی سنی بزرگسال (R) در نظر گرفته شده است. پیش از این تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری دنباله فیلم Venom منتشر شده بود که به منشا شخصیت کلیتوس کسدی اشاره داشت.

انتظار می‌رود که فیلم Venom 2 در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود. تام هاردی، وودی هارلسون، میشل ویلیامز، نائومی هریس و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در دنباله فیلم Venom تایید و اعلام شده است. وظیفه کارگردانی فیلم Venom 2 بر عهده اندی سرکیس، کارگردان فیلم Mowgli: Legend of The Jungle (موگلی: افسانه جنگل)، است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟