مرد عنکبوتی تازه در راه است

پس از موفقیت تجاری فیلم Venom (ونوم)، حال شرکت سونی پیکچرز در حال گسترش دنیای سینمایی مرد عنکبوتی اختصاصی خود است و فیلم Morbius (موربیوس) و فیلم Venom 2 (ونوم 2) قرار است طی سال ۲۰۲۰ اکران شوند. همچنین فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن 3) که دنباله فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) خواهد بود، نیز قرار است در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم جدیدی از مجموعه مارول توسط سونی ثبت شده است. طبق اطلاعات ثبت شده، این فیلم بدون نام سونی/مارول قرار است در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰) اکران شود. در حال حاضر مشخص نیست که این فیلم قرار است براساس چه شخصیتی باشد، اما در حال حاضر چند احتمال وجود دارد.

مرد عنکبوتی

در حال حاضر می‌دانیم که دنباله انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) برای اکران در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است و نمی‌تواند این فیلم باشد. بااین‌حال، خبرهایی مبنی بر احتمال ساخت فیلم Kraven the Hunter (کراون شکارچی) و فیلم Madame Web (مادام وب) شنیده می‌شود که هر دو پروژه مراحل اولیه تولید را سپری می‌کنند که ممکن است شاهد حضور هر یک از این شخصیت‌ها در قسمت سوم فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) نیز باشیم. در هر حال شخصیت کراون شکارچی گزینه خوبی برای حضور به‌عنوان شخصیت منفی و شکار شخصیت مرد عنکبوتی در قسمت جدید آن است و مارول استودیو و سونی پیکچرز نیز از این موضوع به خوبی آگاهی دارند.

همچنین احتمال ضعیفی نیز وجود دارد که در این تاریخ قرار است شاهد اکران فیلم Sinister Six (شش خبیث) باشیم، اما با توجه به زمان اکران و احتمال اینکه مارول استودیو نیز در ساخت آن دخالتی ندارد، کمی این موضوع بعید به‌نظر می‌رسد. سونی در حال ساخت فیلم‌های مستقل براساس شخصیت‌های مجموعه اسپایدرمن است و سونی در حال حاضر تنها تایید کرده که فیلم Morbius قرار است در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) اکران شود. همچنین انتظار می‌رود که دنباله فیلم ونوم نیز در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟