آقای جوکر عصبانی شد

"واکین فینیکس" از اینکه خبرنگاران از او سؤال‌هایی بپرسند که قبلاً پاسخ‌شان را داده بیزار است. این بازیگر ۴۵ ساله یکشنبه شب گذشته با "جوکر" (Joker) جایزه‌ی گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد نقش اول فیلم‌های درام را دریافت کرد و پس از حضور در اتاق کنفرانس به پرسش‌های خبرنگاران در مورد این پیروزی بزرگ پاسخ داد.

اما فینیکس پس از مواجهه با خبرنگاران چندان خوشحال نمی‌شود و می‌گوید به او گفته‌اند برای عکس انداختن به این اتاق بیاید. نارضایتی او وقتی افزایش یافت که یکی از گزارشگران از او در مورد روند آمادگی برای بازی در نقش "جوکر" سؤال می‌کند.

فینیکس جواب می‌دهد: "این مسائل دیگر قدیمی نشده؟ فکر می‌کنم شش ماه در موردش حرف زده‌ام. این‌طور نیست؟ احساس می‌کنم که به این سؤالات پاسخ داده‌ام. دوست دارید نسخه‌ی دیگری از پاسخ مرا بشنوید؟ می‌توانم سعی کنم و کمی تغییرش دهم، یا اگر صلاح می‌دانید کار دیگری انجام دهم؟"

به گزارش 30نما، او سرانجام تسلیم می‌شود از روند طولانی آماده‌سازی خود برای بازی در نقش "آرتور فلک" می‌گوید که شامل تحقیق در مورد داروها و ترورهای سیاسی و سپس کاهش وزن می‌شود. او توضیح می‌دهد: "بسیاری از اقدامات دیگر را هم انجام دادم که در حال حاضر به خاطر نمی‌آورم. احساس می‌کنم که این سؤالات را شش ماه قبل جواب داده‌ام، اما از اینکه باز هم تکرارشان می‌کنید متشکرم."

سؤال بعدی در مورد احتمال تولید دنباله‌ی "جوکر" بود. خبرنگاران از فینیکس خواستند به اعتراضات در مورد زیر سؤال رفتن ارزش قسمت اول با تولید یک دنباله پاسخ دهد. فینیکس می‌گوید: "منظورتان چیست؟ چطور؟" خبرنگار توضیح‌ می‌دهد که این نگرانی شخص او نیست. فینیکس پاسخ می‌دهد: "مهم نیست چه کسانی اعتراض می‌کنند. اما این فوق‌العاده است و کسی که این حرف را زده کار خوبی کرده. من فکر نمی‌کنم که در آثار قابل‌پیش‌بینی زیادی بازی کرده باشم. بنابراین اگر [قسمت دوم] ساخته شود، این‌گونه نیست که ما طبق قوانینی از پیش تعیین شده پیش می‌رویم، بلکه علتش این است که ما ایده‌های تازه‌ای برای شخصیت در ذهن داریم. این تنها علت ساختن شدن قسمت جدید خواهد بود. فقط همین را می‌توانم بگویم."

فینیکس که مدت‌هاست به گیاه‌خواری روی آورده در ادامه از منوی مراسم گلدن گلوب می‌گوید: "این اولین باری بود که من در این مراسم غذا خوردم. فکر کردم که فوق‌العاده است. بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم وقتی دیدم که امشب غذاهای گیاهی درست کرده‌اند. گام بسیار مهمی بود. در مراسم اهدای جوایز اتحادیه‌ی بازیگران و انتخاب منتقدین و تمام جاهای دیگر هم باید این کار را انجام دهند. به نظر من به نقطه‌ای رسیده‌ایم که شواهد غیرقابل انکار شده‌اند. به زمانی شبیه است که فهمیدیم تنباکو و دود آن مضر است و سیگار کشیدن را در مکان‌های عمومی ممنوع کردیم. فکر می‌کنم امروز هم خوردن گوشت حیوانات نباید انتخاب شخصی باشد. تأثیر آن بر روی تمام دنیا و همه‌ی ما بسیار شدید و گسترده است. بنابراین به نظر من اقدام "خبرنگاران خارجی هالیوود" جسورانه بود. این کارشان را واقعاً تحسین می‌کنم. هیچ‌وقت به حضور در یک مراسم اهدای جوایز مانند امشب افتخار نکرده بودم و متشکرم که این سؤال را پرسیدید."

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟