هالیوود به سوگ نشست / خداحافظی با مرد مهربان فیلم برکینگ بد

به گزارش رکنا،  الیوودی‌ها گفتند رابرت فورستر؛ بازیگری را که از اواخر دهه شصت میلادی کارش را آغاز کرد به عنوان بازیگری بزرگ و مردی مهربان به یاد خواهند داشت.

رابرت فورستر بازیگر آمریکایی سینما و تلویزیون نامزد دریافت جایزه اسکار جمعه ۱۱ اکتبر برابر با ۱۹ مهرماه از دنیا رفت و هالیوودی‌های بسیاری یاد و خاطر او را به عنوان مردی مهربان و بازیگری حرفه‌ای گرامی داشتند.

فورستر که در سینما بیشتر به خاطر فیلم «جکی براون» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو و در تلویزیون به خاطر سریال محبوب «توئین پیکس» و «برکینگ بد» شناخته می‌شد، به دلیل تومور مغزی در ۷۸ سالگی درگذشت.

تارانتینو در این باره بیانیه‌ای منتشر کرد و نوشت: امروز دنیا یک جنتلمن کمتر دارد. یک مرد خوب کمتر دارد. یک پدر خوب کمتر دارد. یک بازیگر فوق‌العاده کمتر دارد.

او انتخاب کردن فورستر برای نقش‌آفرینی در «جکی براون»‌ را یکی از بهترین انتخاب‌های زندگی‌اش خواند و در نهایت گفت: دلم خیلی برایت تنگ می‌شود دوست قدیمی. خداحافظ مکس. خداحافظ مایلز. خداحافظ باب.

فورستر در این فیلم درام جنایی محصول سال ۱۹۹۷ خاطر ایفای نقش شخصیت مکس چری توانست نامزد دریافت جایزه اسکار بشود.

فورستر همچنین در سریال پرطرفدار «برکینگ بد» و فیلم سینمایی جدیدی که در ادامه آن برای نت‌فلیکس ساخته شده یعنی «ال کمینو» نقش‌آفرینی کرده بود. بازیگران اصلی این مجموعه در رسانه‌های اجتماعی از او یاد کردند.

برایان کرنستون گفت به شدت از شنیدن خبر درگذشت او ناراحت شده و اضافه کرد: او مردی دوست‌داشتنی و بازیگری تمام‌عیار بود. نخستین بار ۴۰ سال پیش در فیلمبرداری پروژه‌ای او را دیدم و بعد در «برکینگ بد» کنار هم بودیم. هرگز فراموش نکردم که او نسبت به نوجوانی که تازه داشت کارش را در هالیوود آغاز می‌کرد چقدر مهربان و بخشنده بود.

ارون پال هم‌بازی او در «برکینگ بد» هم نوشت: من افتخار شناختن این مرد زیبا و کار کردن کنار او را داشتم. او جنتلمنی حقیقی بود که عشقی به بازیگری داشت. دوستت دارم دوست من. همیشه یک افسانه خواهی بود.

جیمز گان کارگردان هم از فورستر یاد کرد و گفت: او نه تنها یکی از بهترین انسان‌هایی بود که در این صنعت می‌شناختم، بلکه یکی از بهترین افرادی بود که در زندگی‌ام دیده‌ام.

وی در ادامه یادآور شد که در یک فستیوال فیلم پیش از اینکه حتی نخستین فیلمش را بسازد فورستر را ملاقات کرد و بعد از آن با هم در ارتباط بودند و فورستر به او راهنمایی می‌کرد که چطور در صنعت سینما موفق بشود و خودش چه اشتباه‌هایی کرده است.

گان نوشت:‌ او هیچ دلیلی برای انجام این کار نداشت غیر از اینکه مردی مهربان بود.

ساموئل ال. جکسون، ادگار رایت، جیسون الکساندر، دانی والبرگ و لری کارازوسکی از جمله دیگر چهره‌های شناخته‌شده‌ای بودند که از فورستر یاد کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟