اعتراف شوکه‌کننده آقای بازیگر به تصمیم به قتل یک مرد پلید + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، لیام نیسون، بازیگر مشهور ایرلندی و آمریکایی، در جدیدترین مصاحبه خود گفت که مدتی به فکر کشتن یک سیاه پوست بوده است.

همچنین لیام نیسون در جدیدترین مصاحبه خود، یادآور یک اتفاق آزار دهنده در گذشته شد و در این مصاحبه گفت که تفکراتش بسیار افتضاح بوده است.

او در این باره گفت، بعد از اینکه متوجه شده یکی از دوستان نزدیکش توسط یک فرد سیاه پوست مورد تجاوز واقع شده است، مدت‌ها با یک چماق در خیابان راه می‌رفته تا اینکه با یک سیاه پوست برخورد کند و او را بکشد.

نیسون ادامه داد: به مدت یک هفته به خیابان‌ها و محله‌های پایین شهر می‌رفتم به امید اینکه یک سیاه پوست را ببینم که به سمت من بیاید تا اورا بکشم، اما گاهی از خود می‌پرسدیم: می‌خواهی چکار کنی؟ و با این سوال ، ترس و انتقام را در خود احساس می‌کردم.

وی درباره این تفکراتی که در گذشته داشته است، گفت: بسیار تفکرات افتضاحی داشتم، اما معتقدم در این ماجرا درس‌های بسیاری یاد گرفتم و بعد از یک یا دو هفته درگیری با این موضوع، بالاخره با آن کنار آمدم.

فعالیت حرفه‌ای نیسون در دهه گذشته بیشتر در نقش کسانی بوده که به دنبال انتقام هستند و فیلم تیکن از جمله این فیلم ها است و جدیدترین فیلم او نیز به نام تعقیب سرد داستان یک انتقام را روایت می‌کند که به زودی در7 فوریه (18 بهمن) اکران خواهد شد.

این اعترافات نیسون بلافاصله به صدر اخبار رفت و واکنش اهالی سینما را برانگیخت بنابراین او صبح سه‌شنبه با حضور در برنامه "صبح به خیر آمریکا" از شبکه ABC اعلام کرد: من نژادپرست نیستم، من می‌خواستم شرافت داشته باشم و از دوستم در برابر این حادثه هولناک حمایت کنم، اما وقتی آرام شدم به حقیقت افکار وحشتناک خود آگاه شدم. او افزود: مشاوره با کشیش و عبادت در این آگاهی نقش داشته است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 457129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟