حجم ویدیو: 6.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

 هفته گذشته ویدیویی از برنامه تلویزیونی «دستپخت» که کارشناسان آشپزی برنامه به دلیل بد بودن دستپخت شرکت‌کننده با لحنی تند با او صحبت می‌کنند؛ در فضای مجازی پخش شد و بعد از واکنش منفی مخاطبان نسبت به این حاشیه؛ سیدوحید حسینی، تهیه‌کننده و مجری این برنامه از مردم عذرخواهی کرد.

ولی بعد از عذرخواهی عوامل برنامه دستپخت و فروکش کردن حاشیه های این برنامه سرآشپزی که در آن فیلم با لحن نامناسب با شرکت کننده صحبت کرده بود؛ در یک مصاحبه اینترنتی اعلام کرد که عذرخواهی نمی کند. پژمان علیزاده؛ داور جنجالی برنامه «دستپخت» در گفتگو با «تی‌وی‌پلاس» اظهار داشت: چرا باید عذرخواهی کنم؟

آیا عذرخواهی من چیزی را دست می کند؟ اگر من عذرخواهی کنم؛ این غذا خیلی بهتر طبخ می‌شود؟ اگر من عذرخواهی کنم آیا از توهین هایی که به بنده و مسابقه یا خود به خانم شده است؛ کم می کند؟ من قطعا می‌گویم نه عذرخواهی نمی کنم. اصلا ایرادی ندارد منفور شوم اما هنرجوی من باید پیشرفت کند. من به شخص توهین نکردم فقط یک نقد کننده و کارشناس غذا هستم.اما روز گذشته این داور در ویدیویی که در صفحه رسمی برنامه «دستپخت» منتشر شده است از مردم به خاطر عصبانیت و لحن بد خود عذرخواهی کرد!اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 439551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟