عکس بچه های آقای بازیگر سرشناس بعد از 11 ماه لو رفت + عکس ها

پس از گذشت حدود یک سال از تولد دوقلوهای امل علم الدین وکیل بریتانیایی لبنانی تبار و همسرش ستاره ی سینمای جهان جرج کلونی، پاپاراتزی ها توانستند نخستین عکس ها را از دوقلوهای این زوج شکار کنند. پس از ۱۱ ماه از تولد دوقلوها و یک روز پس از حضور امل و جرج در مراسم ازدواج سلطنتی انگلیس این عکس ها گرفته شده است.

امل کلونی و همسرش یک روز پس از حضور در مراسم عروسی به جزیره ساردینیای ایتالیا رفتند تا یک

تعطیلات کوتاه خانوادگی را در آنجا سپری کنند، در این زمان بود که دوربین عکاسان به سرعت از آنها عکس گرفتند. آنها در حال پیاده شدن از هواپیما بودند و هر کدام یکی از قل ها را در آغوش گرفته بودند. به نظر می رسد امل دخترش الا و جرج کلونی پسر خود الکساندر را در آغوش گرفته بود.

جرج

جرج کلونی در هنگامی که بچه هایش چهار ماهه بودند در مصاحبه ای گفته بود: "من و امل هنوز تلاش می کنیم تا به این انسان هایی که با ما در یک خانه زندگی می کنند عادت کنیم. ما مسئول دو چیز شده ایم. اما در حقیقت «چیزهای» جالب و دلپذیری هستند."

این دو پیش از این عکسی از فرزندان خود منتشر نکرده بودند و دلیل آن هم خواست این دو ستاره بود. جرج کلونی در مصاحبه ای اعلام کرده بود: "من دوست ندارم که عکسی از فرزندانم منتشر شود؛ ما فقط امنیت فرزندانمان را می خواهیم."

جرج کلونی در سن ۵۳ سالگی با امل علم الدین ۳۶ ساله در ونیز ایتالیا ازدواج کردند. علم الدین زاده ی بیروت است و پیش از ازدواج با کلونی ازدواج نکرده بود. او در سه سالگی به دلیل جنگ های داخلی لبنان به همراه خانواده اش به بریتانیا مهاجرت کردند. همسر کلونی از جمله در دانشگاه آکسفورد تحصیل کرده و حقوق بین الملل و حقوق بشر از زمینه های فعالیت او هستند.

 

کدخبر: 384341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟