خانم بازیگر ایرانی از دعوت شوم یک کارگردان سرشناس به یک خانه پرت خبر داد + عکس

 قریشی گفت: من به خاطردوران ممنوع الفعالیتی دائما تهدید می شدم که اگر بخواهی در سینما کار کنی فلان و ... اگر وارد فلان پروژه نشوی نمی گذاریم کار کنیم.

سحر قریشی اظهار داشت: من به خاطردوران ممنوع الفعالیتی دائما تهدید می شدم که اگر بخواهی در سینما Cinema کار کنی فلان و ... اگر وارد فلان پروژه نشوی نمی گذاریم کار کنیم. تا اینکه یک دفتر سینمایی به  اسم یک کارگردان سینمایی معروف مرا خواستند که من باب آشنایی با ایشان را نداشتم ولی از نظر جایگاه ایشان را می شناختم. گفتند: راننده‌ای را دنبال شما می فرستیم تشریف بیاورید دفتر. این اتفاق برای بسیاری از بچه هایی که علاقه‌مند به بازیگری هستند افتاده است. چیزهایی عجیبی تاکنون شنیده ام و سر صحنه می‌بینم. متاسفانه بسیاری از بانوان علاقه مند به بازیگری هیچ موقع به این دفاتر نمی رسند و اگر برسند به دفاتری خواهند رسید که دفتر نیست و این اتفاق برای من سحر قریشی افتاد. به احترام آن فیلمساز، با ذوق و هیجان  روز جمعه قبول کردم به دفتر آن کارگردان معروف بروم. تلفنی به من گفتند که برای تو ماشین خواهیم فرستاد.  ماشین ( تاکسی سمند) دنبالم آمد و من سوار ماشین شدم. وارد مسیر شدیم و با راننده صحبت می کردم و متوجه شدم ایشان راننده آقای کارگردان معروف هستند چون شروع به گفتن خاطره کرد و خاطره‌هایی که ایشان تعریف می کرد بخش‌هایی از آن را توسط همکاران دیگر شنیده بودم.

رسیدیم به دفتر راننده گفتند که همین پلاک است و به ایشان گفتم می شود بایستید. چون جایی که مرا برده بود خیلی خلوت بود. ایشان موافقت کردند و من پیاده شدم و هرچه زنگ دفتر را میزدم کسی در را باز نمی‌کرد. شانسی که من آوردم این بود که کسی در را باز نکرد. مثل اینکه پشیمان شده بود و نمی دانم در اون شرایط فقط خدا به من رحم کرد. هی زنگ زدم و به راننده گفتم در دفتر را باز نمی‌کنند. بعد گفتم که خود ایشان هم زنگ بزنند اما باز هم در را باز نکردند و بعد متوجه شدم آنجایی که من رفتم اصلا دفتر این کارگردان سرشناس نبود.چون خیلی شناخت از موقعیت دفاتر نداشتم نمی دانستم که اینجا دفتر َآن کارگردان مطرح نیست. آنجا دفتر نبود و در هم روی من چون راننده ایستاده بود باز نشد و من هم برگشتم اما یک حال خیلی منقلبی و بدی داشتم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سرزده به شرکت شوهرم آرمان رفتم / او و خانم منشی را اتاق رییس در شرایط افتضاحی دیدم!

گزارشی از ازدواج و طلاق ستاره ها در سال 96 + عکس

مادر پژمان مرا به دام شیطانی او انداخت! / شراره فقط 18 سال داشت

فیلم وحشتناکی که به دست پلیس مشهد افتاد / عملیات شبانه برای رهایی گروگان

شوهرم هومن شب ها به جای زندان در خانه زن مطلقه می خوابید!

سلفی مسافران نوروزی با دکتر روحانی در چیتگر تهران + فیلم و عکس

قاتل با مینا زن صیغه ای ارتباط پنهانی داشت / چند نفر را اجیر کردم تا او را بکشند + عکس

فیلم سوپر مارکت که اقدام شوم مرد شیطان صفت با یک دختر را نمایش می دهد + فیلم و عکس

نخستین قتل سال ۹۷ در تهران با همسرکُشی آغاز شد /مرد قاتل فراری است

فریبا در روز عروسی شوهر و هوویش مُرد!

خانم بازیگر ایرانی از دعوت شوم یک کارگردان سرشناس به یک خانه پرت خبر داد + عکس

کدخبر: 366956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟