ماجرای ازدواج میترا حجار با خواننده معروف از کجا شکل گرفت؟ / آیا رابطه ای بین این دو وجود دارد؟ +عکس

اگر سرچی در فضای مجازی داشته باشید، اسم میترا حجار در کنار سینا حجازی و تصویری که از پسر میترا حجار در سایت‌های مختلف وجود دارد و صحبتی که میترا حجار در برنامه دورهمی درباره مجرد بودنش مطرح کرد حتما شما را هم سردرگم خواهد کرد.

میترا حجار وسینا حجازی
اما واقعیت این است که میترا حجار یکی از طرفداران صدای سینا حجازی است و رابطه‌ای بین آن‌ها مبنی بر رابطه زن و شوهری وجود ندارد.

میترا حجار وسینا حجازی
اگر سری به اینستاگرام Instagram میترا حجار بزنید خواهید دید که عکس‌های مشترک این دو هنوز وجود دارد و اگر خبری مبنی بر جدایی این دو هنرمند Artist وجود داشت قطعا تمام این تصاویر پاک میشد.
از سویی دیگر عکس‌های دو نفره میترا حجار و سینا حجازی رنگ و بویی از عکس‌های زن و شوهری ندارد، زیرا همواره فاصله بین آن‌ها در عکس‌ها رعایت شده است.

میترا حجار وسینا حجازی
یکی دیگر از مسائلی که به این شایعه دامن زد انتشار عکسی در اینستاگرام میترا حجار بود که در توضیح آن نوشته شده بود:من و پسرم علیرضا (کسری)
انتشار این عکس به شایعات ازدواج میترا حجار و سینا حجازی دامن زد و این پسر به عنوان فرزند آن‌ها معرفی شد، اما گویا این پسر بازیگر Actorنقش پسر میترا حجار در یک فیلم است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 361052 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟