رفتارهای غیرعادی خانم بازیگر  در نشست خبری همه را متعجب کرد! + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 10.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:40

photo_2018-02-03_23-58-55

نشست خبری سینمایی «شعله ور» با حضور برخی از عوامل این فیلم از جمله حمید نعمت الله (کارگردان)، محمدرضا شفیعی (تهیه کننده)، هادی مقدم دوست (نویسنده)، مهدی سعدی (تدوینگر)، روزبه رایگا (فیلم بردار)، دارا حیایی، مژگان صابری و پانته آمهدی نیا (بازیگر) برگزار شد. 
یکی از نگات قابل توجه این نشست خبری حرکات غیرمعمول مژگان صابری یکی از بازیگران این فیلم بود که باعث جلب توجه خبرنگاران شد. نعمت الله در ابتدای این نشست با ابراز بی اطلاعی در مورد شنیده ها راجع به اعتراض مردم سیستان و بلوچستان گفت: ظاهرا به خاطر اشاره به مواد مخدر Drugs باعث اعتراض برخی شده در حالی که جای جای این فیلم پر از نمایش زیبایی های استان و مردم آن منطقه است. ما با تمام سعی که در نمایش شکوه منطقه داشتیم، نمی توانستیم در مورد مشکات آنجا بی تفاوت باشیم. مانند کم آبی و مواد مخدر. ضمن آنکه کاراکتر اصلی اعتیاد خود را از تهران به این خطه می برد. ما با حسن نیت این اثر را ساختیم و امیدواریم با نمایش مشکلاتی مانند کم آبی کمی مسئولین برای حل آن مصرتر شوند.
این کارگردان با اشاره به جذابیت کار در مورد خصلت باستانی حسد در یک مکان باستانی مانند زابل گفت: عناصر صحنه و بادی که دائم میوزید نوعی افسون را به فیلم می داد که به نظرم که می توانست حسد را به گونه ای پررنگتر نشان دهد. 
نعمت الله در مورد مدت زمان فیلم با بیان اینکه موافق کوتاه کردن آن است، در پاسخ سوالی راجع به تاکید فیلمسازان به ساخت فیلم های آپارتمانی گفت: دلیل اصلی اینکه کارگردانان ترجیح میدهند فیلم آپارتمانی بسازند تنبلی است. وی همچنین با قدر دانی از ابراض رضایت خبرنگاران در مورد قاب های این فیلم گفت اثر ما باید عریضتر در سینما Cinema به نمایش در می آمد ولی متاسفانه این اتفاق امروز نیفتاد.
شفیعی نیز ئر مورد اعتراضات گفت: این اعتراضات چندان جدی نیست چرا که اصلا کسی آن را ندیده است. در سیستان و بلوچستان چندنفر که در صف اول نشسته بودند اعتراضاتی کردند و مدیر آن منطقه تحت تاثیر آن افراد گفت که این فیلم را در اینجا نمایش نمی دهند. 
مقدم دوست با بیان روند شکل گیری فیلم نامه گفت: مهمترین عناصر این فیلمنامه حسدبه عنوان یک موضوع درونی انسانی و تمایل به تمایز داشتن به عنوان یک موضوع بیرونی بودند که ما آنها را با هم گره زدیم. سیسان و بلوچستان با اینکه منطقه محرومی است ولی تمایزات در مورد سطح اشتغال وجود ندارد. ما می خواستیم نشان دهیم وقتی آدمی با این خصوصیات منفی به همچین جایی می رود باز هم از دست این خوی بدش در امان نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / پسر شیخ آبادانی حمام خون به راه انداخت/یک فیلم مجازی فاجعه بار شد! + عکس

بارداری شوم ناهید از مرد متاهلی که در مسیر مدرسه کمین کرده بود

سرنوشت سیاه ملیحه و مادرش که هر دو مطلقه بودند؟

لحظه به لحظه مرگ پیرمرد میان دندان های تیز حیوان وحشی + فیلم 16+

کودکان این ٥ خانواده به طرز مرموزی گم شده اند!/چشم انتظاری ویرانگر در دل های نگران

شرط عجیب و وقیحانه استاد دانشگاه آزاد برای نمره قبولی دانشجوها!

تجاوز به دختر کرجی در برابر دوربین/ این مرد شیطان صفت را می شناسید + عکس

دختر 12 ساله در حمام موزیک گوش می کرد که ..! +عکس

خواستگاری شاه از فرح در آسمان تهران + فیلم فرود اضطراری وخواستگاری شوم

قرار شوم نوعروس با جوان غریبه!

سرقت مسلحانه پس از برخورد شهرداری با مرد دستفروش! + عکس

کشف جسد زن پا برهنه در کوچه بن بست خیابان پیروزی تهران

بلای هولناکی که در ویلای چالوس بر سر یک زن آمد / دختر 10 ساله ام در اتاق دیگر خواب بود که ..!

حمله گله موش ها خیابانی به نوزاد 15 روزه + عکس

خودکشی عجیب و همزمان زن آرایشگر 32 ساله و شاگرد 22 ساله اش / مریم برای همه پیام مرگ فرستاد و ..!

انگیزه نامعلوم قتل عام مادر و دختر+ عکس

زن خوشگذران بی رحم دستگیر شد +عکس

درگذشت ناگهانی بازیگر جوان ایرانی در ۲۰ سالگی +عکس

 

کدخبر: 353847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟