بازیگر معروف پس از درگیری در یک رستوران دستگیر شد +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 7.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:13

طبق گزارش شاهدان عینی کیت ابتدا سر و صدا می کرد و سپس اشیایی را به سمت مردم پرتاب می کرد! سپس محترمانه از او خواسته شده تا بار را ترک کند، اما او بازمی گردد و پس از درگیری فیزیکی از بار بیرون انداخته می شود.

کیت یکشنبه هفته آینده به همراه امیلیا کلارک در مراسم گلدن گلوب حضور خواهد داشت و در بدو ورودش به ایالات متحده، جنجال آفرین شده است.

علاقه‌مندان به سینما Cinema و آثار هنری قطعا با سریال « بازی تاج و تخت » - « Game Of Throns » آشنایی دارند. یکی از بازیگران نقش اصلی این سریال کیت هرینگتون است که به جان اسنو ایفای نقش می‌کند و طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است.

گفتنی است؛ هرچند مدت یکبار یکی از بازیگران مطرح هالیوودی حاشیه‌ای به بار می‌آورند و این اتفاقات از دید خبرگزاری‌ها دور نمی‌ماند. در همین زمینه شب گذشته فیلمی از کیت هرینگتون در فضای مجازی منتشر شد؛ در این ویدئو در حالی که کیت تحت تاثیر مشروبات الکلی قرار گرفته قصد برهم زدند نظم یک رستوران را دارد.

این اتفاق در یکی از رستوران‌های نیویورک اتفاق افتاده است. جریان از این قرار است که کیت با مسئول رستوران درگیری لفظی پیدا می‌کند و نگهبانان رستوران قصد دارند او را به بیرون از رستوران منتقل کنند، اما هرینگتون که در حالت طبیعی نیست مقاومت می‌کند و به درگیری لفظی ادامه می‌دهد.

دلیل اصلی این درگیری هنور مشخص نیست اما ویدئوی منتشر شده، تا کنون حواشی بسیاری برای این بازیگر Actor معروف ایجاد کرده است، جالب اینجاست که بسیاری از خبرگزاری‌های معروف تیتری با این عنوان منتشر کرده اند که « پادشاه شمال دستگیر شد ! » .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟