خواننده مشکی پوش لباس خود را 10 میلیون فروخت

به گزارش گروه هنری رکنا، رضا صادقی در واکنش به پیشنهاد آرش ظلی پور درباره فروش پیراهن مشکی خود به نفع زلزله زدگان و پوشیدن پیراهن سفید گفت: همیشه گفته ام، مردم را دوست دارم ولی یک وقت هایی هم باید ثابت کنم اگر قرار بر این است که فروش پیراهن مشکی من برای مردم مظلوم کرمانشاه هزینه شود، من پیراهنم را میدهم و سفید میپوشم.
آرش ظلی پور از این صحبت رضا صادقی استفاده کرد و گفت :من پیراهن مشکی که الان به تن دارید به قیمت ده میلیون تومان از شما میخرم و آن ده میلیون را مستقیم برای مردم زلزله زده کرمانشاه می فرستیم.
رضا صادقی که انتظار چنین پیشنهادی را نداشت غافلگیر شد و با اندکی تردید و سکوت گفت :همیشه ما گفتیم که مردممان را دوست داریم اما باید این دوست داشتن را ثابت کنیم. من رنگ پیراهنم را اگر قرار است این ۱۰ میلیون برای مردم کرمانشاه فرستاده شود حاضرم تغییر بدهم و من برای مردم کشورم حاضرم هرکاری انجام بدهم.
رضا صادقی در خصوص فروش پیراهن مشکی خود در حالی که پیراهن سفیدی به تن کرده پستی در اینستاگرام Instagram منتشر کرد که در ادامه می خوانید:
سلام و احترام ؛
باورهاى من و نگاهم به فلسفه حضورم در جهـان هـیچوقت فروشى نبوده و نیست ، زمانى که ازم پرسیده شد ؟ براى چند ثانیه به خودم گفتم ، " خودت گفتى براى حالشون هر کارى کنیم . اگه شعار ندادى الان وقتشه ، شاید توى کرمانشاه و منطقه زلزله زده یکى با دیدن پیراهنت ( براى چند لحظه ) لبخند رو لبش بشینه " 
و حالا این من با لباس سفید " براى لبخند مردم کرمانشاهـم " بعد از حدود ٢٠ سال ... پ ن : ضمنا تشکر میکنم از برنامه " من و شما و هادى قندى عزیز و ارش جان ظلى پور و تشکر ویژه از بچه هاى (٥٠٤٠ ) اقاى باغبانیان که پذیرفتن در کنار ١٠ میلیون ، مبلغ ٥٠ میلیون کانکس و همچنین ٢٠ روانشناس هماهنگ کنن براى کودکانى که والدینشون و از دست دادن شاید بشه حال بدشون و کمى ارام کرد .... در هر حال این کار جلو حرکت بزرگ مردمى قطره ایى توى دریاست ، فقط خواستم به مردم عزیز کرد زبانم بگم با هر امکان و باورى کنارشون هستیم ...........برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 332932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟