امسال برای بازیگر مرد معروف سال خوبی نبود

وی درباره کم کاری خود طی سال جاری افزود: پیشنهادات زیادی امسال به من شد اما انگار قسمت نبود که در سینما Cinema بازی کنم و همین هم باعث شد تا نسبت به سال پیش که فیلم‌های زیادی داشتم تنها با یک فیلم به جشنواره بیایم.

این بازیگر درباره حضور در فیلم بمب تاکید کرد: امسال تنها با فیلم "بمب" به کارگردانی "پیمان معادی" در جشنواره فیلم فجر حضور خواهم داشت. نقشم در این فیلم کم بوده و آن چنان نقشی نیست که بتوانم با آن به امید دریافت سیمرغ جشنواره باشم. البته این را هم بگویم که از حضور در کنار پیمان معادی و گروهش بسیار خوشحال هستم.

وی با اشاره به اجرای نمایش لامبورگینی اضافه کرد: چند ماه پیش نمایشی را همراه با اشکان خطیبی روی صحنه داشتم و در تلاش هستم تا نمایشی را با حضور برخی هنرجویانم روی صحنه ببرم. البته مقدمات این کار طولانی بوده و به امسال نمی رسد.

صفری با اشاره احتمال کم شانس دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: احتمال اینکه بتوانم سیمرغ بگیرم بسیار کم است و فکر می‌کنم هیچ وقت نتوانم آن را به خانه ببرم. پیش بینی نمی توان کرد اما زیاد ذهنم را درگیر گرفتن یا نگرفتن جایزه فجر نکرده ام.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 322070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟