آخرین وضعیت ملکه رنجبر در خانه

به گزارش گروه چهره ها رکنا، این بازیگر Actor که چندی پیش به دلیل مشکل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود پس از عمل جراحی قلب باز به گفته فرزندش وضعیت نسبتا خوبی را پیش رو دارد، اما هنوز قادر به حرکت نیست.
فریبرز ایروانی فرزند این بازیگر پیشکسوت درباره وضعیت ملکه رنجبر در منزلش پس از ترخیص شدن از بیمارستان توضیح داد: عصر روز گذشته خانم رنجبر به تشخیص آقای "ماندگار" پزشک معالج‌شان از بیمارستان ترخیص شد. در حال حاضر مشکل بحرانی ندارد اما هنوز قادر به حرکت نیست و شرایط راه رفتن ندارد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه طول درمان کمی طولانی‌تر است تشخیص پزشکان بر این بود که به جهت دوری از خطرات عفونت بیمارستانی و احیاء شدن شرایط روحی و روانی بازگشت به منزل زودتر به روند بهبودی این هنرمند کمک می‌کند. در حال حاضر نیز همچنان تحت مراقبت پرستار 24 ساعته است و همه امکانات پزشکی فراهم است تا اگر با خطری مواجه شدیم با مشکلی مواجه نشویم.
او با بیان اینکه ملکه رنجبر در حال حاضر با روحیه و آرامش بیشتری در منزل استراحت می‌کند، گفت: ایشان قادر به صحبت کردن هستند اما در حال حاضر نمی‌توانند حرکت کنند که امیدواریم که با مراحل درمانی فیزیوتراپی این روند درمانی زودتر طی شود.
فرزند ملکه رنجبر در پایان از افرادی که در طول این مدت ملکه رنجبر را همراهی و حمایت کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد و از برخی افراد و سازمان‌ها چون دکتر ماندگار، موسسه پیشکسوتان وزارت ارشاد، سازمان بازنشستگان شهرداری و محمد علی نجفی شهردار تشکر ویژه‌ای داشت.
ملکه رنجبر ـ هنرمند پیشکسوت ـ متولد سال ۱۳۱۷ در رشت است.
این بازیگر پیشکسوت مدتی است در بستر بیماری به سر می‌برد. «زیر آسمان شهر»، «آشپزباشی»، «سایه روشن» و ... از جمله مجموعه‌های تلویزیونی است که ملکه رنجبر در آنها به ایفای نقش پرداخته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 321010 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟