هشدار وکیل بازیگر معروف به یک شبکه تلویزیونی

وکیل شان پن به شبکه نتفلیکس هشدار داده‌ که مستندی که درباره سلطان مواد مخدر Drugs مکزیکی ملقب به ال چاپو ساخته شده می‌تواند موکل وی را به خطر بیندازد.

در نامه‌ای وکیل شان پن اعلام کرده‌ اگر پخش این مستند موجب آسیبی به شان پن شود، مسبب آن شبکه نتفلیکس خواهد بود.

این مستند بر ماجرایی که اکتبر ۲۰۱۵ بین پن و کیت دل کاستیلو بازیگر Actor مکزیکی و ال چاپو سلطان مواد مخدر اتفاق افتاد، متمرکز است.

ال چاپو یا خواکین گوزمان لویرا از تحت تعقیب‌ترین افراد جهان است.

دل کاستلینو وظیفه داشت تا دیدار بین شان پن و ال چاپو را ترتیب بدهد، اما اکنون شان پن ناراحت است زیرا معتقد است این مستند این طور القا می‌کند که او به پلیس Police آمریکا کمک کرد تا این قاچاقچی Smuggler مواد مخدر دستگیر شود.

شان پن نقشی در ساخت مستند نتفلیکس ندارد و این مستند بیشتر بر مبنای گفته‌های دل کاستیلو ساخته شده است.

نتفلیکس می‌گوید شان پن در جریان ساخته شدن این مستند بوده و در عین حال آنقدر اخبار این ماجرا منتشر شده و خود پن نیز درباره آن با مجله رولینگ استون صحبت کرده که این فیلم نمی‌تواند تاثیری در تفسیر جدیدی از ماجرا ایجاد کند. آنها افزوده‌اند دلیلی که اقدام به ساخت و پخش این مستند می‌کنند این است که سرانجام این فرصت را به کیت هم می‌دهد تا او نیز راوی این ماجرا باشد.

با پیش‌نمایش این سریال با عنوان «روزی که ال چاپو را ملاقات کردم: داستان کیت دل کاستیلو» شان پن اعلام کرد از این سریال خوشش نیامده است.

هم زمان سخنگوی وی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «آقای پن تازه این سریال را دیده و امیدوار است بتوان فرصتی ایجاد کرد تا تغییراتی در آن ایجاد شود زیرا اطلاعات غلط و ‌فرضیه‌های کاملا نادرستی در این سریال ارایه شده است.»

به گزارش رپ، این مستند اکنون در نتفلیکس به صورت آنلاین در دسترس است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 319705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟