تبریک ملیکا شریفی نیا به خواهرش +عکس

مهراوه شریفی نیا بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون ایران است که بازی وی در سریال "کیمیا " او را در اذهان ماندگار کرد. او که به تازگی در فیلم سینمایی Movie " پرسه در حوالی من " به ایفای نقش پرداخته است به دلیل راه یافتن این فیلم در دوازدهمین دوره جشنواره فیلم «ماربیا» که چهارم تا هشتم اکتبر (۱۲تا ۱۶ مهرماه) در شهر ماربیا اسپانیا برگزار شد، حضور دارد.

مهراوه شریفی نیا، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از کاندیدا شدن به عنوان بهترین بازیگر در جشنواره ماربیا خبر داد.

 

مهراوه شریفی نیا نوشت:

"اسپانیاجشنواره ى بین المللى فیلم ماربیا\"پرسه در حوالى من\"کارگردان:غزاله سلطانى.از چهارم تا نهم اکتبر ٢٠١٧.طراحى لباس و استایلیست:

گلناز گلشن.پى نوشت:اینم براى عزیزانى که دوست داشتن لباس مجلسى‌تر باشه."

در همین راستا ملیکا شریفی نیا خواهرش ، پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و این موفقیت را به وی تبریک گفت.

 

 

ملیکا شریفی نیا نوشت:
ملیکا

"همین الان خبر رسید که خواهر قشنگ من نامزد بهترین بازیگر در جشنواره‌ی ماربِیا اسپانیا شده برای فیلم پرسه در حوالی من مثل همیشه بهت افتخار می‌کنم عزیزترین خواهر دنیامبارکت باشه عزیزدلم گفتم زود پست بذارم تا اولین کسی باشم که بهت تبریک میگه و خبرم دست اول باشه برای طرفدارات! "

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «پرسه در حوالی من» درباره دنیای زنی است که در آستانه سی سالگی در دل تهرانِ امروز به دنبال رویای خود می‌رود و درآن بازیگرانی چون مهراوه شریفی نیا، بهناز جعفری و ... به ایفای نقش می‌پردازند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟