کنسرت موسیقی بهنام بانی در روزهای پایانی تابستان

"بهنام بانی" طی سال‌های اخیر آثار خود را به صورت تک‌آهنگ منتشر کرده بود که از میان آن‌ها قطعاتی چون "علاقه خاص"، "من یه دیوونم"، "چی بگم" و "عاشقم کرده" بیشتر مورد توجه قرار گرفته بود.
"بَسّمه" و "اخماتو وا کن" آخرین قطعاتی هستند که از بانی منتشر شده‌اند. او در یک سال اخیر همه‌ی قطعات خود را با آهنگ و تنظیم حامد برادران و ترانه "عاطفه حبیبی" تولید کرده و همکاری‌های موفقی با این دو نفر داشته است.
"بهنام بانی" فعالیت‌های خود را به همت شرکت "آوای فروهر" به مدیریت برادران حاتم‌پور دنبال می‌کند. همچنین حامد برادران مدیریت هنری فعالیت‌های بهنام بانی را بر عهده دارد.
گفتنی است بهنام بانی چند سالی است که در عرصه موسیقی فعالیت دارد اما در یک سال اخیر طعم موفقیت را چشیده است. وی از سال گذشته همکاری با "حامد برادران" را آغاز کرده و درست یک سال پیش قطعه موفق "علاقه خاص" را منتشر کرد و پس از آن همه‌ی قطعاتش با استقبال مخاطبین روبرو شده است. "بهنام بانی" مردادماه امسال در حالی طی 12 سانس روی استیج می‌رود که فروش بلیت کنسرت‌هایش در زمان بسیار کوتاه و تمدیدهای پیاپی باعث شد در کانون توجهات اهالی موسیقی قرار بگیرد.
بهنام بانی
بهنام بانی در تاریخ 27 و 28 شهریور دوشنبه و سه شنبه ساعت 20:00 در فضای باز برج میلاد با طرفداران خود دیدارش را تازه می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 305955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟