زمان اکران کمدی انسانی مشخص شد +عکس

محمدهادی کریمی در مقام نویسنده و کارگردان سال گذشته فیلم سینمایی Movie "کمدی انسانی" را در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشت.
او درباره زمان اکران این فیلم گفت: "کمدی انسانی" نیمه پاییز به اکران درخواهد آمد، به نظرم برخلاف آنچه تصور می‌شود تماشاگر فصل تابستان یا مخاطب پاییز جداجدا نداریم، اینکه تابستان به تماشاگر عام اختصاص دارد و پاییز به دانشجوها و خواص تماشاگران، پیش فرضی به یادگارمانده از سال‌های دور است، هر فیلمی چه تابستان، چه پاییز می‌تواند گروه هدف خود را به‌خوبی به سمت خود بخواند و به تماشای خود بنشاند مشروط به اینکه از ابزار‌های تبلیغاتی به‌اندازه کافی برخوردار باشد و حداقل بهره‌ای از اعلانات شهری و آگهی‌های تلویزیونی که در این سال‌ها از فیلم ایرانی، اگرچه کالای تولید ایران و محصول داخلی هم هست، دریغ شده، بهره‌مند باشد.
ازآنجایی‌که فیلم نگاه متفاوتی به زندگی و انسان‌ها دارد، کریمی درباره بازخورد مخاطب عام با این فیلم اظهار کرد: گمانم آن است که مخاطب عام با تعاریف امروز و نه پیش‌فرض‌های گذشته سالیان پیش "کمدی انسانی" را حتماً خواهد پسندید، چراکه قصه دارد و قصه‌اش ازآنچه در این سال‌ها دیده متفاوت است. "کمدی انسانی" فضاهای جدیدی پیش روی مخاطبی که دل‌زده از فیلم‌های به‌اصطلاح آپارتمانی است، می‌گسترد و همین می‌تواند عامل دیگر جذابیت آن باشد.

کمدی+انسانی+
کارگردان "غیرمنتظره " این روزها مشغول داوری در دومین جشنواره فیلم سلامت است. او در ادامه درباره این جشنواره و تأثیر برگزاری آن نیز بیان کرد: جشنواره سلامت در غیاب هر جشنواره دیگری که می‌تواند مداقه و تأملی در باب سینمای آسیب شناسانه اجتماعی داشته باشد این وظیفه مهم را بر عهده دارد، چراکه مفهوم سلامت طبق تعاریف سازمان بهداشت جهانی گستره‌ای از مصادیق مفهوم کلی سلامت را در برمی‌گیرد که می‌تواند برای سینماگرانی که با نگاهی دلسوزانه و مصلحانه به آسیب‌شناسی موانع تحقق سلامت فرد و جامعه می‌پردازند، محلی چالش‌برانگیز و آگاهی‌بخش در این حیطه فراهم سازد و فیلم‌های سلامت‌محور، در غیاب تضییقاتی که برای فیلم‌هایی با مضمون اجتماعی معمولاً وجود دارد و پیش می‌آید، چشم‌اندازی فراروی مخاطبی که از سینما Cinema تعهد اجتماعی را هم می‌طلبد بگسترانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 297575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟