نقش آفرینی بانوی بدلکار ایرانی در یک سریال معروف و ترسناک آمریکایی+عکس

مهسا احمدی پیش از این عضو تیم ملی ووشو و ژیمناستیک بود و بارها دست به عملیات آکروبات ، سقوط Fall آزاد و پرواز با پاراگلایدر ... در ایران زده است .
مهسا درایران بدلکار نقش‌های زیادی درسریال‌ها و فیلم‌های سینمایی بوده است . او علاوه بر فیلم‌های ایرانی در محصولات سینمایی هالیوودی از جملهفیلم جیمز باند به نام Skyfall بدلکاری کرد و توانست جایزه سالانه انجمن بازیگران فیلم آمریکا را به نام خود ثبت کند و در رسانه‌های داخلی و خارجی خبرساز شود .
بانوی بدلکار ایرانی سال قبل درجشنواره ویژه بدلکاران هالیوود که درهتل شرایتون یونیورسال‌سیتی برگزار شد ، علاوه بردریافت جایزه کریستال اوارد ، با پیشنهاد اسپانسرهای بزرگ برای حضور درفیلم های اکشن وبدلکاری روبه‌رو شد و یک سالی می‌شود با گرین کارتی به کار بدلکاری و آموزش مشغول است .
احمدی در باره چگونگی ورود به دنیای بدلکاران می‌گوید : « برای دختران فقط تا ۱۷ سالگی امکان حضوردرژیمناستیک وجود دارد . به همین خاطر بعد از ۱۷سالگی ژیمناستیک را کنار گذاشتم و وارد گروه بدلکاری ۱۳ شدم.»
بانوی بدلکار ایرانی عاشق ایران است : « من زاده ایرانم و هر جا که می‌روم با افتخار فریاد می زنم که ایرانی هستم و با تمام قدرتم تلاش می کنم توانمندی یک دختر ایرانی را نشان بدهم . آرزویم این است که دختران ایرانی هرجا که حضور پیدا می کنند با موفقیت های خود بدرخشند ونام ایران را پر آوازه کنند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 292573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟