رونمایی از بزرگترین پوستر سینمایی ایران +عکس

مراسم رونمایی از پوستر فیلم سینمایی Movie آیینه بغل عصر روز دوشنبه در تاریخ ۲۶ تیرماه با حضور عوامل این اثر سینمایی و اصحاب رسانه برگزار شد.
در ابتدای این مراسم منصور سهراب پود روی صحنه قرار گرفت و گفت: از معین باقری عکاس فیلم عذر خواهی می‌کنم چرا که نامش در پوستر فیلم نیست و از این اتفاقی که افتاده ناراحتم و از ته قلب احساس ناراحتی می کنم.
وی در ادامه افزود: به دلیل اینکه کمتر تریبون در اختیار ما قرار می گیرد. لازم می دانم از عوامل این اثر سینمایی که نزدیک ۴۰ روز سر کار بودند تشکر کنم و می گویم که این فیلم یک پدیده در سینمای ایران است و در انتظار صف‌های طولانی باشید.
طی دو ماه گذشته تلاش می کردم نکته ای را در مورد دوستان رسانه ای عنوان کنم. به دلیل اتفاقی که در مورد آنها افتاد شرمسار شدم چرا که آنها همواره یاری دهنده ما برای بهتر دیده شدن هستند. تیتراژ این فیلم سینمایی توسط امیر عباس گلاب خوانده می‌شود.
بنا بر این گزارش در ادامه دو ترانه توسط امیر عباس گلاب برای حاضرین اجرا شد. در ادامه منوچهر هادی گفت: فیلم سینمایی «آیینه بغل» یک اثر عجیب و غریب است و فکر می‌کنم با اکران این اثر اتفاق عجیبی برای حال سینما Cinema بیفتد و شاهد صف های طولانی برای سینما باشیم.
مه‌لقا باقری دیگر بازیگر Actor این فیلم نیز عنوان کرد: این پروژه سینمایی برایم بسیار جذاب بود به دلیل اینکه کارهای هیجان انگیزی در آن انجام دادم امیدوارم که در اکران هم موفق باشیم.
جواد عزتی در صحبت‌هایش با ابراز خرسندی از حضور در این فیلم گفت: ممنون که در این هوای گرم به اینجا آمدید این اثر برای من بسیار جذاب بود اما در این فیلم در شرایط سختی داشتم اما دوستان واقعا انرژی می‌دادند و امید دارم نتیجه فیلم هم برای شما خوب باشد.
محمد رضا گلزار بازیگر شناخته شده سینما اظهار کرد: این دومین همکاری من با منوچهر هادی است و می دانم که این اثر یک فیلم آبرومند و قابل دفاع است و شاهد صف های طولانی در سینماها خواهیم بود.
بابک کایدان نویسنده آثاری چون «عاشقانه» که نگارش این فیلم نامه را بر عهده داشت گفت: ایده این کار دو الی سه سال گذشته به ذهنم رسید ما در این فیلم از فاصله طبقاتی حرف زدیم آن هم به زبان کمدی و برای ساخته شدن این فیلم باید از تهیه کنندگان تشکر کنم.
وی افزود: آنها برخلاف برخی تهیه‌کنندگان کمک می‌کردند فیلمنامه را پر و بال بدهیم آن هم در سینمایی که ما نویسنده ها می نویسیم و عموم تهیه‌کنندگان به دلیل محدودیت های مالی آنها را خط میزنند اما آنها اینطور نبودند.
در ادامه رونمایی از پوستر فیلم سینمایی آیینه بغل در محوطه ای باز با حضور بازیگران فیلم و با همراهی هادی ساعی صورت گرفت. نکته قابل توجه این است که طبق گفته تهیه کننده فیلم این پوستر بزرگترین پوستر از یک فیلم سینمایی است که دیده شده است.
در این مراسم بازیگران فیلم سینمایی آیینه بغل محمد رضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، مه لقا باقری، نازنین بیاتی و منوچهر هادی به عنوان کارگردان و امیر پروین حسینی، منصور سهراب پور در جایگاه کارگردان حضور داشتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 284068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟