سری جدید به خانه بر می گردیم هر روز از شبکه 5

مرتضی مناجاتی تهیه‌کننده «به خانه برمی‌گردیم» گفت: ابتدا صحبتم را با شعر حافظ «رواق منظر چشم من آشیانه توست، کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست» شروع می‌کنم.
وی ادامه داد: دوستان اهل ذوق من را به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان در حوزه فرهنگ و هنر Art می‌شناسند. بنده سعی کردم به برنامه «به خانه برمی‌گردیم» رویکردی فرهنگی و هنری ببخشم و فضای این مجموعه را آراسته‌تر، صمیمی‌تر از قبل و همچنین نوع اجرای مجریان گفت‌وگوهای آن را ساده و خانواده پسند کنم.
مناجاتی تصریح کرد: سری جدید برنامه «به خانه برمی‌گردیم» با تغییرات بسیار ملایم همراه بود به دلیل اینکه گاهی اوقات به سلیقه‌های قدیمی محور گفت‌وگو عادت دارد.
این تهیه‌کننده با اشاره به بخش‌های اصلی «به خانه برمی‌گردیم»، اظهار داشت: قسمت‌های اصلی برنامه «به خانه برمی‌گردیم» شامل بخش: پزشکی، خانوادگی، خانه و آشپزخانه بوده و بخش هنری این برنامه دست‌خوش تغییراتی شده که قسمتی از آن از روی آنتن شبکه در حال پخش است.
وی بیان کرد: ما سعی کردیم آیتم دیگری را به برنامه «به خانه بر‌می‌گردیم» اضافه کنیم به نام «ببین و بپز» که آشپزی سریع را به بیننده آموزش می‌دهد و خوشبختانه بسیار مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.
مناجاتی در پایان در مورد عوامل این برنامه خاطرنشان کرد: راحله امینیان، ژیلا امیرشاهی، محمد نظری، سیدقاسم بی‌نیاز و بهروز تشکر از مجریان این برنامه هستند.
گفتنی است؛ برنامه « به خانه برمی‌گردیم» به تهیه‌کنندگی مرتضی مناجاتی هر روز ساعت 17 از شبکه پنج در حال پخش است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 282450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟