بازیگر معروفو خاطره ساز 75 ساله شد +عکس

مردم فورد را بیشتر با نقش هان سولو در فیلم جنگ ستارگان می‌شناسند. در عین حال نقش دکتر ایندیانا جونز، باستان‌شناس و ماجراجوی سری فیلم‌های ایندیانا جونز هم بسیار بر شهرت او افزوده است.
بزرگ‌ترین‌سوپراستارهای هالیوود آنهایی هستند که بیشترین‌دستمزدها را می‌گیرند. «تام هنکس»، «مل گیبسون» و «جیم کری»، ۲۰ میلیون‌دلار پول می‌گیرند. چون اسم آنها تضمین کننده‌یک فیلم است.
هریسون فورد ثروتمندترین سوپراستار سینما Cinema است. فیلم‌های او نزدیک به شش میلیارد دلار فروش‌داشته است و در مورد جنگ ستارگان و ایندیاجونز از این هم بیشتر بوده است. فورد در شصت سالگی نیز برای هر عکسش ۲۵میلیون دلار دریافت می‌نماید. اگر از نظر مالی به‌این هنرپیشه بپردازیم، می‌بینیم که در تاریخ سینمابرترین است.
دلیل این اتفاق مشخص می‌باشد. در بیشتر فیلم‌ها، او یک شخصیت تماماً آمریکایی‌دارد و از آن جا که آمریکا همیشه خود را خوب‌می‌داند، فورد نیز از نظر آنها شخصیتی دوست‌داشتنی دارد.
فورد بیش از هر چیز به خاطر فیلم‌های اکشن خود معروف است. پس از چهار دهه کار در عرصه هنر Art او نقش و شخصیت‌های متفاوتی را ایفا کرده‌است.

بازیگر ایندیاناجونز
مردم فورد را بیشتر با نقش هان سولو در فیلم جنگ ستارگان می‌شناسند. در عین حال نقش دکتر ایندیانا جونز، باستان‌شناس و ماجراجوی سری فیلم‌های ایندیانا جونز هم بسیار بر شهرت او افزوده است.
جنگ ستارگان اپیزود چهارم، اینک آخرالزمان، امپراتوری ضربه می‌زند، مهاجمان صندوق گمشده،، دونده‌ای بر لبه تیغه شمشیر، ایندیانا جونز و معبد مرگ، دیوانه‌وار، آدمکش‌های هالیوود و کابوی‌ها و بیگانگان از جمله فیلم‌هایی هستند که فورد در آنها به ایفای نقش پرداخته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 282119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟