واکنش کارگردان فیلم جنجالی اکسیدان به حاشیه های اخیر فیلمش

این کارگردان گفت: «وقتی واکنش‌هایی از این جنس را درباره فیلم «اکسیدان» خواندم به یاد فیلم «دیدار» افتادم که سالها پیش ساختم و مدتی توقیف بود. در این فیلم نیز برخی دچار سو تفاهم شده بودند که به مسحیت توهین کرده‌ام و به اصطلاح کاسه داغ‌تر از آش شده بودند. در صورتی که تعداد زیادی از همکاران من در این فیلم مسیحی بودند و کارشناس مذهبی داشتم و به هیچ وجه در این فیلم توهینی به مسیحیت اتفاق نیفتاده بود.»
او ادامه داد: «فیلم «اکسیدان» را دیدم و در مورد حواشی که برایش ایجاد شده است، می‌توانم بگویم قطعا حواشی بی‌ارزشی است و به هیچ وجه توهینی صورت نگرفته است. همانطور که من در فیلم «دیدار»تاکید کردم که اسامی ارامنی نباشد،در فیلم«اکسیدان»هم دیدم که اشاره‌ای به ارامنه عزیز ما نشده بود و امیر جعفری در این فیلم به اشتباه به زبان ارمنی حرف میزند. به عقیده من هر آنچه در این مورد حاشیه‌ساز شده است یک سو تفاهم است.»
هنرمند افزود: «درسینمای ما اصولا برای هر فیلمی حاشیه‌سازی می‌شود،چه فیلمی که اسکار بگیرد و چه فیلمی که سعی دارد فضای مفرحی برای مخاطبانش ایجاد کند و دلیل این همه حاشیه سازی را نمی‌دانم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟