دوران عاشقی شهاب حسینی در تگزاس + عکس

در پایان نمایش فیلم و پس از جلسه پرسش و پاسخ با حضور علیرضا رئیسیان تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی Movie «دوران عاشقی» از این فیلمساز تقدیر بعمل آمد.

رئیسیان در این برنامه اظهار داشت: شرایط فیلمسازی در ایران برای امثال من چیزی شبیه به غیر ممکن است و اینکه شما هموطنان برای ما فیلمسازان بزرگداشت می‌گیرید مایه امیدواری است.

این مراسم که توسط آکادمی کیمیا برپا شده بود،با استقابل ایرانیان مقیم امریکا روبرو شد.

فیلم دربارهٔ زندگی یک زن وکیل به نام بیتا (لیلا حاتمی) است که در کار خود تبحر دارد و بیشتر پرونده‌های مربوط به طلاق را قبول می‌کند. همسر او حمید (شهاب حسینی) در یک شرکت بزرگ کار می‌کند و به واسطه شغلش با میترا (مینا وحید) که به تازگی از خارج آمده آشنا می‌شود و با او عقد می‌کند. میترا از حمید باردار شده، اما حمید این مسئله را نمی‌پذیرد و معتقد است که مدتهاست که عمل وازکتومی انجام داده و همه چیز را انکار می‌کند. دایی میترا که از اعتبار و قدرت زیادی برخوردار است از جریان مطلع شده و حمید را تهدید می‌کند که باید همسرش را طلاق و با میترا به زندگی ادامه بدهد و برای تحت فشار قرار دادن حمید میترا را به بیتا معرفی می‌کند تا وکالت او را بر عهده بگیرد. میترا از این جریان مطلع می‌شود و پرونده را نمی‌پذیرد و حمید منتظر تصمیم بیتا برای ادامه زندگی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 276607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟