اسطوره راک تک آهنگ جدیدش را منتشر کرد

این قطعه اولین اثری است که از آلبوم «پارانرمال» Paranormal، آلبوم در دست انتشار کوپر می‌شنویم.آلبوم قبلیِ کوپر «به کابوس من خوش آمدی» Welcome 2 My Nightmare، در سال ۲۰۱۱ به تهیه‌کنندگیِ باب ازرین (تهیه‌کننده‌ی پینک فلوید و دیپ‌پرپل) منتشر شد. باب ازرین تهیه کننده‌ی آلبوم جدید کوپر نیز هست.

شخصیت پارانوئید در حال حاضر از طریق آی‌تیونز قابل خرید است و آلبوم روز ۲۸ جولای مطابق با ۶ مرداد ۱۳۹۶ منتشر می‌شود.

آلبوم پارانرمان شامل دوازده قطعه است. دو قطعه همکاری کوپر با اعضای «گروه الیس کوپر» یعنی دنیس داناوی، نیل اسمیث (درامر) و مایکل بروس (گیتاریست) است و ده قطعه‌ی دیگر آثار انفرادی کوپر. همچنین قرار است این آلبوم با یک CD ویژه ارائه شود که در آن شش قطعه از اجرای زنده‌ی کوپر در سال ۲۰۱۶ در کلمبوس اوهایو وجود دارد.

همچنین در آلبوم پارانرمال، نوازندگان مهمان سرشناسی هم حضور دارند. از جمله لری مولر جونیور دامر گروه یوتو، بیلی گیبونز از گروه زی‌زی‌تاپ و راجر گلور از گروه دیپ‌ پرپل.

کوپر درباره‌ی عنوان این آلبوم می‌گوید: «تعریف من از پارانرمان (به معنی غیر متعارف) چیزی است که برخلاف روال متعارف باشد یا غیر متعارف باشد و کنار متعارف قرار بگیرد و این چیزی است که درباره‌ی سراسر حرفه‌ی من صدق می‌کند. همیشه به آنچه متعارف بود نگاه می‌کردم و سعی می‌کردم از کنارش رد شوم. این چیزی است که توجه مردم را جلب می‌کند. آن‌ها به موسیقی ما گوش می‌کنند، اجراهای ما را می‌بینند و می‌گویند “خیلی عجیب بود… خیلی الیس کوپری بود”

الیس کوپر در آلبوم جدید هم سعی کرده است غیرمنتظره باشد. او تصمیم گرفته از نوشتن کانسپت آلبومی مثل «به کابوس من خوش آمدی» اجتناب کند و مجموعه‌ای از آهنگ‌های مستقل اما فراموش‌نشدنی بسازد. او در اینباره می‌گوید: «من و باب ازرین می‌خواستیم جدید و متفاوت کار کنیم. من به باب گفتم بیا بیست ایده‌ی متفاوت را از بیست مکان متفاوت انتخاب کنیم و ستون فقرات خودمان را به آن بدهیم و سعی کنیم هرطور بهتر است آن‌ها را کنار هم قرار دهیم». آلبوم جدید هم در واقع دوازده قطعه‌ی انتخابی از همان بیست ایده‌ای است که کوپر می‌گوید.

کوپر در حال حاضر در تور امریکا به سر می‌برد و بعد از آن به اروپا، امریکای شمالی و جنوبی، استرالیا و نیوزیلند می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 272605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟