کنایه ای نماینده مجلس به افخمی

سیده فاطمه ذوالقدر در گفتگویی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: هر سال مراسم بزرگداشت امام راحل به نحو احسن با حضور مهمانان خارجی و داخلی برگزار می‌شود اما این اقدام به تنهایی برای معرفی شخصیت بزرگ سیاسی، فرهنگی و اعتقادی ایشان کافی نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساخت فیلم‌ها و سریال‌های فاخر در رابطه با شخصیت امام خمینی (ره) هم می‌تواند در شناخت بین‌المللی و نسل جوان کشورمان از ایشان موثر باشد، تصریح کرد: اکنون فیلم‌های مستند و گزارش در این مورد وجود دارد اما فیلم و سریال بلند با موضوع اختصاصی شخصیت و زندگی امام راحل در مسیر انقلاب تاکنون ساخته نشده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این در صورتی است که هنوز درباره شخصیت‌های انقلابی در دنیا فیلم ساخته می‌شود، البته شاید این کوتاهی به دلیل سخت بودن کار ترسیم شخصیت ایشان برای ماست.

وی افزود: اکنون در کتب درسی یا از سوی صدا و سیما در این ایام مطالبی منتشر می‌شود اما کافی نیست زیرا مشاهده فیم بلند سینمایی یا سریال با کیفیت می‌تواند برای مخاطب جذاب‌تر و آگاهانه‌تر باشد.

ذوالقدر همچنین با اشاره به ساخت نیمه تمام فیلم سینمایی Movie فرزند صبح با موضوع زندگی امام راحل هم گفت: مشکلات این فیلم باید بررسی شود تا در صورت ساخت هرگونه فیلم و سریال دیگری با این موضوع، به سرنوشت «فرزند صبح» دچار نشود اگرچه کمیسیون فرهنگی هم می‌تواند عدم اکران آن را از سازمان سینمایی پیگیری کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تولیت حرم امام خمینی (ره) هم می‌تواند در ساخت فیلم و سریال‌هایی با عنوان آشنایی نسل جدید و کشورهای دیگر با شخصیت انقلابی و گرانقدر امام راحل اقدام و مشارکت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 270538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟