واکنش سعید سهیلی به حرف های قائم مقامی سخنگوی خانه سینما/ سوزاندن کارت خانه سینما قاچاقچی‌ها را عصبی کرد!

سعید سهیلی هفته گذشته به نشانه اعتراض به عملکرد منفعلانه خانه سینما Cinema در انتشار نسخه قاچاق Contraband فیلم «گشت 2» کارت خانه سینما و کانون کارگردانان را در مقابل دوربین آتش زد و گفت وقتی اعضای این صنف در حمایت از او حتی بیانیه ای هم صادر نمی کنند، او احتیاجی به عضویت در خانه سینما ندارد.

اما امروز علی قائم مقامی از تشکیل جلسه ای با رییس پلیس Police تهران بزرگ در مورد قاچاق فیلم های سینمایی خبر داد. او گفت از این به بعد تهیه کنندگان پس از مطلع شدن از انتشار نسخه قاچاق فیلم خود، باید این موضوع را به خانه سینما اعلام کنند تا این صنف آن را به اطلاع نیروی انتظامی برساند. او همچنین در مصاحبه امروز خود تاکید کرد که توقع رفتار معقولانه تری از سعید سهیلی داشته است.

اما کارگردان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در واکنش به مصاحبه سخنگوی خانه سینما به کانال تلگرامی سینما گفت: « آقایان آتش می‌سوزاند... این را بفهمید. کارت صنفى خانه سینما با آتش خودم سوخت نه با شعله فندک. در آغاز خودم گُر گرفتم. بعد از گُر گرفتن خودم بود که شعله آن، کارت صنفى ام را به آتش کشید.»

سعید سهیلی در ادامه با ابراز تاسف از مصاحبه سخنگوی خانه سینما می گوید: «متاسفم که شما از کنار آتش گرفتن فیلم ها و سرمایه سینما راحت و در سکوت می‌گذرید و در مقابل سوختن یک کارت چنین آتش می‌گیرید. با شتاب جلسه تشکیل می‌دهید و سخنگویتان مصاحبه می‌کند و بنده را به عاقلانه عمل کردن توصیه می‌فرماید. اگر میدانستم آتش زدن یک کارت شما را از خواب بیدار می‌کند و سکوت شما را می‌شکند زوردتر این کار را می‌کردم.»

کارگردان «گشت ارشاد» در پایان صحبت های خود طعنه دیگری هم به خانه سینما زده است: «امیدوارم با بیدار شدن شما و اتحاد تمامى اهالى سینما بعد از این جلوى سوختن فیلم ها و سرمایه سینما به دست قاچاقچیان گرفته شود. مطمئن باشید آتش زدن کارت فقط شما را ناراحت نکرده. پیش از شما قاچاقچیان هم به شدت عصبى شدند. چرا که سوختن این کارت زنگ خطر را براى قاچاقچیان به صدا درآوده است.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 268942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟