جدیدترین تصاویر از لژیونرهای تلویزون

سریال «لژیونر» به کارگردانی مسعود آب پرور امروز هفتم خرداد در منطقه فرحزاد ضبط و تصویربرداری می شود. بازیگرانی چون هلیا امامی، سپهر گودرزی و اشپتیم آرفی امروز در رستورانی در فرحزاد جلوی دوربین می روند. همچنین بعد از این رستوران کار در چند لوکیشن خیابانی ضبط و پیگیری می شود. از دیگر لوکیشن هایی که ضبط آنها باقی مانده است جنگل، باشگاه ورزشی و... است که در این یک ماه به آنها نیز سر زده می‌شود.

لژیونر

«لژیونر» جدیدترین سریال مسعود آب پرور است که در این سریال به حواشی ورزش Sport پرداخته است و در این مجموعه اشپیتیم آرفی بازیکن سابق پرسپولیس هم حضور دارد.

لژیونر

محمدرضا شریفی نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری، هلیا امامی، ساغر عزیزی، اتابک نادری، پیام احمدی نیا، آذین رئوف، حامد آهنگی و… بازیگران اصلی این سریال هستند.متن این سریال را پیمان عباسی نوشته و برای پخش از شبکه پنج سیما آماده می شود.

لژیونر

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از مجری طرح: عزیز علیزاده، مدیر تصویربرداری: ناصر کاووسی،‌ مدیر صدابرداری: اصغر آبگون، تدوین: بهرام آب پرور، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح چهره پردازی: نوید فرح مرزی، طراح لباس: پگاه ترکی، برنامه ریز: هوشنگ قنواتی زاده، ‌دستیار اول کارگردان: خسرو نصیری خواه، مدیر تولید: ناصر هادیانفر، مدیر تدارکات:‌ سعید جعفری، آهنگساز:‌ آرمان موسی پور، مشاور امور رسانه ای: مجتبی احمدی.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 267935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟