بازیگر و خواننده معروف درگذشت + عکس

مدیر برنامه‌های پارکس خبر درگذشت او را سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت به رسانه‌ها اعلام کرد. این بازیگر Actor زمان مرگ ۷۷ سال داشت.
مایکل پارکس زاده ایالت کالیفرنیا بود و پیش از ورود به دنیای سینما Cinema کارهای مختلفی از میوه‌چینی تا رانندگی را انجام داده بود. او سال ۱۹۶۱ وارد عرصه هنر Art شد و در سریال «مک‌کویز واقعی» نخستین بار جلوی دوربین رفت.
این بازیگر سرشناس سال ۱۹۶۶ در درام مذهبی «کتاب مقدس» به کارگردانی جان هیوستون ایفاگر نقش اصلی بود و در همان دوران در سریال‌های «سم بندیکت» و «یازده ساعت» نقش‌آفرینی کرد.
پارکس بازیگر پرکاری بود و با کارگردانان مشهوری چون کوین اسمیت، کوئنتین تارانتینو و رابرت رودریگز همکاری کرد. او بازی در قسمت اول و دوم فیلم «بیل را بکش» به کارگردانی تارانتینو را در کارنامه داشت. او بیشتر برای بازی در نقش‌‌های منفی و مکمل شناخته می‌شد.
او علاوه بر بازیگری، در عرصه خوانندگی هم فعالیت داشت و چندین آلبوم موسیقی به بازار Store عرضه کرد. پارکس در دهه ۶۰ میلادی آهنگی با عنوان «بزرگراه طولانی تنهایی» برای سریال «سپس برانسون آمد» خواند که بسیار محبوب و پرفروش شد.
کوین اسمیت پس از انتشار خبر درگذشت پارکس در متن بلندی در اینستاگرام Instagram درباره او نوشت: «مایکل بهترین بازیگری بود که می‌شناختم.» مایکل پارکس در فیلم‌های «وضعیت قرمز» و «عاج» به کارگردانی اسمیت بازی کرده بود.
اسمیت در بخش دیگری از متن اینستاگرامیش نوشته است: «او خارق‌العاده‌ترین بازیگری بود که افتخار تماشای بازی‌اش را داشته‌ام.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مایکل پارکس

کدخبر: 263824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟